Monday, September 28, 2009

Mimpi dan Merepek adalah Seirama

kadang2, kita perlukan mimpi untuk menyedarkan kita tentang apa yang kita ada di sekililing kita.

contohnya macam pagi tadi.

aku mimpi aku berkenalan dengan seorang awek. Dia tak gorjes atau hot macam Megan Fox ataupun Hanis Zalikha. Dia lawa, lawa yang approachable. Muka melayu yang lawa. Oh. tapi body haruslah solid. Dan putih.

Dan aku berkenalan dengan dia dan macam biasa, aku suka dia. Not with this lusty-lusty thingy, tapi with this lovey dovey feel.

sembang2, gelak, macam dalam drama omputih biasa. tapi takde part comolot2 nih. pesen sopan2. aku syak kalau pesen macam ni, Cik Leha pun laju mengangguk kalau aku buat proposal untuk menantu dia.

tengah sedap2 menyembang, aku terjaga, apesal ntah. jenuh aku pejam balik, tapi tak mau jugak dia datang balik.

Dalam kelas tadi pun aku cuba jugak, kot2 mau dia datang. Tapi gagal.

aku tak tau kenapa aku boleh ingat mimpi ni dengan begitu detail sekali.

"saya Farah, awak?"













jadi apa kena mengena mimpi aku dengan persekitaran aku?

Ntah.

-sekadar hiasan-












.....setengah jam lepas tu Kau telipon aku suruh bangun. Hihi~

14 comments:

helomynameisjaye said...

eleh intro kemain lagi.padahal teringin nk cite pasal awek senirik.shame on U!*lariiiikkkkkk*

Darkk said...

Patut la ko bersungguh-sungguh mahu tidur dalam kelas tadi.

Hehe

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

pergh...awek cun...mgkn dah smpi masa...

Lifesaver said...

mmg cun!

@tune® said...

waaaaaaaaa
suda ada awek

xde mimpi main hujan ke??
ade basah sket² oklah

macha_sezs said...

jay,
wahaha.


ne de.

darkk,
tu lah, biasa aku tak bersungguh-sungguh pun. Ia datang sendiri.

haha

azizee,
er...sampai masa untuk makan?

life saver,
err..akak ade dalam mimpi saya ke tadi?

atun,
hahaha.takde lagi. denial gila minah tu.

lalala~

paiseh said...

choi laa minah farah ni.. mlm tu dah masuk mimpi gua.. sempat juga gua geli2. hahahaha..!!

jo said...

gua ingat yang lu cerita muka ayu sopan-sopan tu gua...

pheww~nasib baik....

tasikmerah said...

saya parah!


hiks.

shakinah said...

GRRRR..














=P

kecik said...

abisla cha dah jadi jiwang.

Nabil Fizri said...

ter-jiwang?

Nabil Fizri said...

ter-jiwang?

macha_sezs said...

shakinah,
wow..panjangnya komen andaa~
haha

kecik,
aku tak rasa aku menggugat keselamatan bumi lagi..

hahaha~

nabil,
ye. Ter. tak sengaja.hahaha. ko sorang je yang faham.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..