Thursday, November 11, 2010

Bertemu Kembali! *updated*

Kejap lagi result UPSR adik gua paling bongsu akan keluar.

Gua dah redi gelak paling padu kalau dia tak dapat 5A.

Keh keh keh.




*update*
4A 1B.

KAH KAH KAH KAH AK HAK HKAHAKHKAHAKAHAKAHHH!!!

Susah bebenor ke nak dapat 5A macam abang??


.

11 comments:

GaDis CoMeL said...

cha, ko abg yang terbaekkk!! haha.


ps: 21 hb ko free? kalo free, dtg la kenduri kat ipo ye.

macha_sezs said...

gadis,
gua try ye. tak janji.


.

Fyza d.Hana said...

eh.. sama la plak..

tapi aku da kena warning pagi-pagi tadi dengan mak aku...

nampak sangat mak aku da tau ape aku nak buat kalu adik aku tak dapat 5A.. hahaha

tasekM said...

sekali dia dapat 5A. cemana?



.

BajuKurung said...

tingat result sendiri la tu. kehkeh~

macha_sezs said...

fyza,
haha. mak aku tak warning pape. so aku kira dah dapat lesen la kan?




akak,
tak dapat! muahahahahahahahahahahaha





baju kurung,
kihkihkih.

malu i!


.

fAriefArihan said...

kejam2!!! hidup adik.... pedulik kan abg ko ni...

asip محمد said...

tak baik gelakkan adik2 kau... kah3

deus X machina said...

ittew dpt 5A abang macha..mana hadiah ittew

k.e.r.i. said...

gua tak leh gelak haram macam tu kat anak saudara gua sebab dia dapat sama macam gua.

Masy said...

blagak gileerrr hahahaha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..