Thursday, July 29, 2010

Entry gadis gadis: I wat pertandingan niew..ader adiah taw!

Disebabkan mood hari ni adalah super celaka. Maka mari kita buat kuiz ye adik adik. Penteka paling cepat aku bagi topap 10 ringgit.

Tu je lah aku mampu sekarang ni.

haha.

Maka soalan nya, sila bagi tau aku apa yang tertulis dalam tulisan jawi pada gambar2 di bawah.








kalau rasa tak cukup beso lagi gambo ni sila sila la kelik ye. Semoga gambar tersebut mengalami pembesaran mutasi.









p/s- akak tasek, kang MC dah beso usah le ko buat macam tu yek. Nipis iman buleh terjun bangunan dari tingkat namblas wo!

12 comments:

helomynameisjaye said...

jawi aku dah berkarat bule?tapi aku tetap nk teka walupun terkial2.

1) sami/sammy? kedero?omaigoddd..phailed!

2) angelo de mario?-agak yakin

3) koizumi honda?

4) gahhh..cant make out the name.damn!

rasa bedose betul jawi dah berkarat.

akufujin said...

haha!=Poke la tuh..tp yg koizumi honda tuh aku rse tak wujud..kizuki aku pnah dgr..
p/s;kne masok klas jawi blek weyh!hihi;)

Fyza d.Hana said...

seronok plak main kuiz ni..
1. sami khedira
2. angel de maria
3. keisuke honda
4. sneijder? sneider?

macam nak kena buka balik daftar kata jawi dewan ni.. uuu

tasekM said...

sabor la dek..

weh... aku baru terfikir nih. aku rasa ko tolak la job tu. tak dapat restu mak nih, hidup tak menjadi tau... sungguh...

letih gak aku memikirkan masaklah ko nih...



.

GaDis CoMeL said...

melampau lak tulisan jawi tu sampai skill jawi aku yg tertinggi tingkat 12 pun tak faham..

hmmmmm..tak dapat topup la aku ye?

tasekM said...

sila pertimbangkan komen2 di blog aku.



.

macha_sezs said...

jay,
ko da tersimpang jauh dah ni nokk. bawak bawak kembali ke jalan benar.

untung2 jumpa ostat yang tolong buat kiblat dengan suya itu hari.

ihik.


fyza d.hana,
apsal ada tanda seru plak tu?


akak tasek,
tolak dah kak.


gadiscomel,
out!
hahaha.

akak tasek,
sumpah menangis.
akufujin,
aku malas nak kondem jay tu.kang dia nangis.
bahaha.

helomynameisjaye said...

wah kemahenn kan.apelagik aku rasa dah tkde sape bule jawapkan.i need the names now~sambil berlari jumpa ostad.

macha_sezs said...

jay,
tu entry esok la.

sabar tu pon ciri2 yg ostad carik tau.

ko ada tak?


bihihiii

helomynameisjaye said...

hey u ollss i da tau oke.nasib baik ada kawan wanita yang maha superb pengetahuan bolanya.

1)sami khedira
2)angel de maria
3)keisuke honda
4)sander

hihihi..ok now nk simpuh depan ostad dengan zuhudnya.

macha_sezs said...

bahahahahaha.last sekali salah nok.

helomynameisjaye said...

lain kali bagi kuiz senang sket.5 nama watak utama dalam LOTR ke.haihhsss..hihihihi

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..