Wednesday, May 5, 2010

Jangan tanya ok ke tak. Yang penting, SETEL!



Walaupun terpaksa sambung lagi 7 minggu sebab BEM kata kitorang tak cukup belajar, tapi aku lega sebab 2 semester paling celaka telah berakhir. Nak cerita dia punya tahap lega tu, aku auto singgah mekdi beli beger yang dua lapis tu. Rabak mulut wa cakap lu!! Apa apa pun, Syukur!

Esok balik rumah.Sabtu balik Melaka balik. Ahad pindah hostel.Isnin start kelas. Kalau tak dapat gaji rib-rib lepas grad ni aku tak tau la nak kabo mende dah.

Kalau akredetasi ni lepas, aku harap dapat kerja paling goyang kaki sekali dalam kerajaan. Haha.


.

5 comments:

h a n i e said...

cehhhh..cita-cita nk melencong aje..


1st gaji..sila belanje makwe sweet.. :P

pari pari syurga said...

hohh.. cilakak. ko ingat kejer kerajaan boleh goyang kaki je ke?


*wakil dari pekerja kerajaan...


hahahaha

sepet said...

ni la mslh nye..nk kije gomen, nk goyang kaki..padan kn ler bile call, x berangkat!..
(tetibe emosi)...


:P

helomynameisjaye said...

ntah yang penting setel.pastu carik keje.pastu g konset Muse.ok setel.lol

bukan anak tokey said...

sonoknya kalo dpt keja yg goyang kaki je.. tp riso lak kalo sendi lutut jd longgaq.. huhu..

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..