Saturday, March 27, 2010

Terima Kasih Daun Keladi..

Dah lama aku tak nampak scene tag-mengetag dalam aku punya circa of blog. Macam tu jugak dengan award.

Tapi dalam minggu ni, aku dapati reades aku sangat la bagi aku tacing. Aku ni punya la lama tak update, tapi bila update...

tuuuu dia bezaaaa~

Nampak tak? 3 'menara' yang tinggi tu macam pencakar langit dalam aku punya unique. Dan hari hari yang aku tak update tu pun, yang macam 'rumah kedai dua tingkat' tu, ada jugak orang datang.

Ish! Terharu nyah!

Dan minggu lepas jugak, 2 orang awek bagi aku award yang sama. 2-2 ni aku tak pernah kenal, tak penah singgah, apatah lagi baca dan komen blog korang.

Kepada Tieqa dan Mish Lolipop, terima kasih!!

Aku taknak bagi orang lain boleh? hehe~








.

4 comments:

Anis Amanina R said...

macam mana ek nak tahu readers macam tu??
siap graf semua?
tak reti langsung.

macha_sezs said...

Anis,
nak graf macam u ko kena bukak akaun nuffnang dulu..:)

aku tau readers bagi award ni sebab diorang bgtau kat shoutbox aku..kalau tak, aku pun tak tau..

hehe~

achik ezam said...

sempoi~

chokio_nia said...

ahhh..kedekut la ko..bg la kat aku ke..ceceh prasan top blogger..okeh dah..malu sniri..bye!

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..