Tuesday, March 23, 2010

Ape ke pundek!

Malam kelmarin, aku dah 'karang' satu entry dalam kepala aku tentang bagaimana mahu memaki hamun segala jadah masalah dalam hidup aku sekarang. Carutan tahap tinggi aku nak keluarkan. Tapi semalam, aku jumpa satu jenis makhluk comel yang buat aku lupa semua carutan.

Yang kat title tu je aku ingat.












kawaaiii neee~nyaaaaaa~~



p/s-vixidem, aku tak sempat lagi nak guna watermark yg ko bagi tu. esok2 keh. ehe.




.

19 comments:

gadis sebelah pintu said...

ceh. takat gitu, aku lagi kawaii~~


hahaha

helomynameisjaye said...

aku paham perasaaan nampak gadis cumel.ia seperti nampak lelaki cumel juge.wiwiwiwiwi

tasekM said...

taste kena kasi up sikit ye chaaaa... itu tak cukup syumel ok~

he he.

:p



.

10tonmind said...

lu bole dptkan wa gadis chumel x hikhikhikhik

crazy_labelle said...

haha... maid... rawrr...

Lifesaver said...

comel ke?

hazirahmahadzir said...

macam nyah?

. : faymomo : . said...

yang ini ko kata comel macha?

zulhafixi said...

gila kawaii.. demmit..

Si Aizuddin said...

Ah sudah. Macha otaku dah jadi dah ni. Tolong tolong!

Liliyuli said...

tu ke yang kawaii sangat? alah alah..
saya lagi la kawaii nee..ahakz!

i_am_the_KING said...

heh.

Anonymous said...

ntah x comey pun....huhuhu...

macha_sezs said...

perempuan/wanita,
aku tau korang jeless.....ehehehee~

Lelaki,
terima kasih kerana bersetuju dengan saya..kawaii ne? (comel bukan?)

deus X machina said...

kawaiiiiiiiii

bdk dpn pc said...

aku syak, bdk ni chomel tang mata yg buntang..

hehehhee..

siggplus said...

gua rasa awek yg lu kata kawai/comel ni pondan.

jo said...

eleh.
gua kalu posing gini lagi la cumel. gua rasalah. hahahahahaha...

vixidem said...

watermark cuma untuk gambar awek comel je k..yg tak comel, xpayah.. seriously ~muke serius~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..