Tuesday, February 2, 2010

Malu I dengan statement akak TasekMerah!



Agak agak aku patut pegi tak?

17 comments:

hanie said...

ko pergi kursus kawen udah la cha..


hahahha~

crazy_labelle said...

ade makanan free x?

tasekM said...

pergi la cha.... tapi kalau esok2 Utem buat kursus pengurusan jenazah ko jgn buat2 tak nampak pulak poster tu ye chaaaaaa....

he he.


.

Lifesaver said...

free ke?

10tonmind said...

ade mkn2 ke? free ke?...baik ko g je

..nOj.. said...

pg jela. ilmu katenye kan. hehehe. kira nanti pas pg kursus tu leh jadi hebat dan habat ni. kalah la aduka taruna

Masy said...

pegi la.. kot2 bole tunjuk pandai plak hehe

jo said...

pegi la...kata mau cari makwe....

Razman said...

perlu ke? kalau ada ayam golek memang la perlu datang. klu stakat dtg utk tidorkan diri dlm tu xperlu la...

siggplus said...

org femes mcm lu mmg kena pegi

sbb lu bnyk tips nk kasi kt newbies

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

pegi weh...untung2 lu yg kena bg ucapan nanti..heh

ezzati said...

kalo pree..pegi je :p

umiZue said...

hehe.. pegi je la.. mane tau bleh kongsi2... hehe=)

cik EPAL said...

pegi je la...haha :D

bdk dpn pc said...

chaaa...klu rase nk beteman, bley je ajak aku..

:P

|| NaFiRaa || said...

nak tambah ilmu x salah kan..:)

Shepha said...

pergh.UTeM siap buat kursus blogger.

cakap kat UTeM,kitorang dah ada sayap kiri sendiri.

YUBIYU - Utem Bloggers United.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..