Friday, January 15, 2010

Sungguh tak beretika langsung rasanya menulis entry seperti ini

Solar panel. Circuit. Maximum Power Point Tracker. Motorized Wheelchair. Circuit Design. Components. Materializing. FYP. Report Final. Lab Report Robotics. Hati. Perasaan. Sayang. Cinta. Suka. Angau. Marah. Kau. Engkau. Dia. Aku. Kawan. Kezen. Manipulative Bitch. Blogger. Facebook. Tersepit. Rijeksi. Jelesi. Malu. Air Mata. Saiko. Kawan Baik. Emosi. Reckless. Duit. Duit. Duit.








Boleh tak lain kali, aku nak set supaya masalah tak datang serentak macam ni?

Sebagai penutup, terimalah madah pujangga Cik Leha,

"Jangan gelak banyak sangat....menangis nanti......."

"baik mak...."


14 comments:

Masy said...

tu la kao.. terlalu byk gelak.. kan dah nanges..

eh ko nanges ke tu? hohohhoo

tasekM said...

aku tak ada cadangan yang lebih baik. cuma...


apa2 pun cha...
redah.
redah.
redah sahajalah.
jika jatuh. bangun.




adek aku kena tabah!~
tabah macam aku jugak!
:)


.

..nOj.. said...

yg byk kali ulang tu, mmg kronik dh nmpk nye... hehehe nangis la nangis

Me said...

oo bdk robotik jugak rupanya
kewll!
study mana?

ezzati said...

duit ulang byk kali...hahaa..

macha_sezs said...

masy,
kadang2 manusia macam aku memang sentiasa gelak. heh~




tasekM,
huuuUUuuuUuuuu..akak...dah tak berapa nak kuat dah ni kak....






noj,
tak nangis lagi ni. air mata mahal sekarang!
hahaha~




me,
UTeM, bukan robotik..mechatronics =)





ezzati,
hahaha..kalau ad yang tu, aku leh lupa semua yang di atas, boleh?

hahaha~

Lifesaver said...

buat keje sampai siap!

siggplus said...

banyak gila masalah weh

nnt kalau masuk spital gila, jgn lupa bgtau aku, ngn alamat skali..

nnt sng aku nk melawat sambil bawah buah epal banyak2

Anonymous said...

btul kata cik leha..
jgn gelak byk sgt,nnt nangis..
tu la..suko sokmo..hahahahaha

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

betul cakap mak...
kang macha nangis....
cik yanie gebu gak yg susah hati
hehheheh

macha_sezs said...

lifesaver,
ntah bila nak siap nyerr~huhuuu~




sigg,
eh.ko tak tau ke law melawat yang baru? hanya mekdi yang dibenarkan la.

heh~



anon,
heh..macam kenal je...hurmm~hehe~
tq commenting :)



yanie,
eleh, u bukan ke ada ramai scandal?

ehe~i-u ok tak?

hahaha~

suya said...

ereksi?

Nani Aziz said...

kasian. tsk..tsk..tsk..

shakinah said...

aku suka cik leha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..