Monday, January 11, 2010

Mak, kalau orang Pasir Mas boleh tak?

Agak agak lah kan, kalau aku tanya Cik Leha soalan ni, apa dia nak jawab. Bincangkan.







.

18 comments:

Ahmad Azrin Aziz said...

hah.. molek sangat la tu..

~0~ said...

ok da tue..

jo said...

mesti comel punya sek kito..

farhanaLicious said...

org Pasir Mas Kelantan ke? Mak aku kata, org sana lawa lawa. dan aku tak puas hati.

Lifesaver said...

ko nak makan pasir..ko try la. ngaji tak abis lagi, gatai nak kawin--> aku suspect la cik leha jawab macam tu

..nOj.. said...

cik leha mungkin ckp gini 'xde org jauh lg ke?'

Darkk said...

Buleh je. Kalu usaha.

ju3 abdullah said...

kalo mak ko kata "tak leh"!!!

ko nak jugak ke tak???

tp klo dah nekad, pndi2 la cam ne nak dptkan dua2nya skali.. ye tak..

Masy said...

org pasir mas tu lelaki ke perempuan? anak dara ke bini org?

klu perempuan n anak dara, bole sgtlah. klu laki org, meh mak bakau pasir mas tu :p

Loyer Lelaki said...

oghe pasir mas mmg ok. setakat emas dorang buat pasir ja

macha_sezs said...

Ahmad Azrin Aziz,
hahaha.harap2 bukan kakak kau.:P




~0~,
ok memang ok..tu sebab aku nak..kalau tak ok aku tak nak..hahaha~

boleh tak aku menjawab kat cik leha macam tu?




jo,
erk?kau?sejak bila dari sana?

hahaha~




farhana,
orang femes!
aku maafkan mak kau. hehe~




lifesaver,
hahaha~bukan ape mak..mintak permision siap2..
:P




noj,
huuuu~aku pun fikir ceni gak kak..dan aku dah redi dengan jawapan.

mak nak yang ni ke nak Megan Fox??
wahaha~





darkk,
hahaha.niat betul,usaha ada,pasti berjaya.

ke cemana ntah ayat cikgu kau tu?





ju3,
dan dan aku buat muka sedih dan cakap...
kalau tak dapat yang ni, sampai bila2 pun aku tak nak kawin mak~!

macam drama melayu tak?
hahaha~





masy,
hahahaha. terserlah ke-melaka-an disitu~

hahaha~





loyer,
orang femes! aku pun harap macam tu. teringin nak buat perusahan emas kat situ. sekilo rm1.80.

amcam loyer?ade orang nak saman gua tak?

suya said...

get a woom!!!..?;p

macha_sezs said...

suya,
ekekekeke~saba la nok~

tasekM said...

asei raya esok mengkome idak bergaduh bulih je.


.

Ries Lee said...

oghe kelate comel2 lote belako...
molek la lagu tu...

HoPe said...

mesti cik leha cakap..
"mak setuju nau la ..org pasir mas comey2..supan santun...lemah lembot..nak2 si hope tuh..two thumbs up la~"

macha_sezs said...

akak tasek ku sayang, (ehehehe)
baik mak!

(gaduh tak gaduh lain cite la kan..yang penting dapat dulu. ahahaha)






ries lee,
harap2 kalau mengamuk tak la runtuh rumah.:P



Hope,
erk. kang aku terkawen dengan ko plak. nak?

ehehe~

miEz haNeM said...

boley je..
boluy mintak sign:)
huuuhuuhu

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..