Wednesday, January 27, 2010

Fahrin Mahu Saman Linda Onn

Tajuk tiada kena mengena dengan entri.

Saya dengan ini, ingin mengishtiharkan , bahwasenye saya, telah membeli satu barang yang telah menyebabkan saya tidak lagi mempunyai kewangan yang kukuh untuk pergi ke Medan, untuk membeli Cowboy Boot, apatah lagi menonton Muse Live in Spore.

Kawan saya kata, kita kena korbankan sesuatu untuk dapatkan sesuatu. Dan saya, telah korbankan semua di atas untuk mendapatkan satu barang ini.



Rakan rakan sekalian..








Doakan saya tidak menyesal dikemudian hari.

Ini Entry Serius!

.



Oh. Sesiapa yang datang untuk tajuk entry ini, sila pergi ke Oh!Bulan. Sekian.


.

10 comments:

gadissebelahpintu said...

lu nak g medan watpe beb? datang ah tmpt gua,melbourne..ada kangaroo..leyh kasi makan kangkung..keh2..

siggplus said...

baik lu dtg tmpt gua, moskva, russia..ada salji..boleh buat ais kacang

hanie said...

balik rumah la..sep duit. cik leha buleh belanja hari².

jo said...

gua baru nak ajak lu bersuka-ria...
lu berkorban demi apa beb?

helomynameisjaye said...

kasihan fahrin :(

tricksrex said...

ko beli ape yg sampai gini sekali impak die ni??

ezzati said...

takde kaitan..cehh..ada duit banyak..xyah korbankan mana2

macha_sezs said...

gsp,
kat melben pun leh eksiden eh? tak tau plak aku driver melben buruk perangai...ehehe~


siggy,
tak nak ah. anjing banyak situ.



hanie,
nak balik rumah, tiket mahal.....huuuu~



jo,
ah!dan dan la lu.

pengorbanan ini tak terjangkau akal mu! hahaha~



jay,
yah.tapi suya tak suke. pape tah die tu kan.


tricksrex,
aku beliiiiiiiiiii~

adeeellaaaa~
hahaha~



ezzati,
tunggu la aku jadi engineer macam ko. hehe~

Lifesaver said...

ko beli DSLR ke

suya said...

oi oi...agagagaga...tapi aku ske akasa.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..