Sunday, December 6, 2009

Update Pantas Sempena Hari Minggu

Aku tiba tiba kehilangan idea untuk menulis lepas jumpa Darab Dua. Tak tahu lah kenapa. Dia memang rare.

Ok lah. Berkenaan tajuk di atas, aku cuma nak cakap..

Jangan Malas Reply Komen, Kelak Entry Seterusnya Anda Akan Mendapati Komen Anda Akan Berkurangan. -Macha, 2009.


Ok lah. Yang Tak berkenaan dengan tajuk pula, aku cuma nak cakap..

Chelsea LoooOOOoooOOOssaaaHHHhh~~


Okeh. Sekian.

dan,

Salam Satu Malaysia!

10 comments:

jo said...

muka dia macam penyanyi nasyidkan?
gua nasib baik je tak pitam masa jumpa beliau..

eyemeroll said...

Oh. Chelsea saje tuh. Kasi can kat Man U...hehe

Ries Lee said...

gth chelsea!haha!

Darab Dua said...

peh! jo, laju saja lu nak tibai gua. cilakak!

macha_sezs said...

jo,
hahaha~ a ah!

tapi gagal sebab slang kelantan beliau masih pekat.
haha~







eyemeroll,
hebat kan aku teka semalam? heh~







Ries Lee,
haha!







Darab Dua,
hahaha..rilek bro..rilek..hahha~

suya said...

eh aku malas reply komen ke?agagagggaa

chokio_nia said...

ko kaki bola??owh..

QQQ said...

nasib baik ada yg sedekah gol!

i'msosupernotcool said...

haha..
idop wigan..
erkk..

Lifesaver said...

yg tu je ko nak cakap?

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..