Friday, December 18, 2009

Psiko, Hari Jumaat dan Maal Hijrah

Kalau kita mahu tahu satu rahsia besar yang kawan kawan dah tahu tapi kita belum tahu, kita kena pandai main psikologi.

Contohnya macam,

Budak rumah aku dah jumpa satu rumah yang di sewa oleh nurse-nurse comel tapi taknak bagitahu aku.

Masa makan malam semalam, aku tanya sambil buat muka gatal, lagi diorang tak nak bagitahu aku. Cilaka amat.

Tapi tadi, lepas solat jumaat tadi, aku buat muka alim sikit sambil tanya gaya 'nak-ajak-orang-keluar-tabligh',

"mana rumah budak budak nurse tu eh?"





......siap bawak aku lalu depan rumah diorang lagi. Heh.


Salam Maal Hijrah!



.

15 comments:

Mr. HFH said...

wey.....

asal aku tak tau psl smu ni....

pergghh.....sku di snsk tiriksn....

siggplus said...

celaka

lps ni gua nak tempah baju melayu

hafizi hj.zainal said...

balik lea kampung...

chokio_nia said...

hahaha..adeh..dapat tak tekel sorg??aku nak join..lol

Nani Aziz said...

oooo begitu ye?

Ries Lee said...

huhu. aku suka nurse.

|yanA Azizi| said...

klaka lah korang. lol

macha_sezs said...

anip,
ah. ko pegi kua dengan bini sape suruh.

hohoho






siggplus,
heh.dan kau kena menuntut sikit dari aku.

wahahaha~






piji,
kampung takde internet, tak boleh hidup, yo!

cukup cilaka tak aku punya alasan?
hahaha~





chokio_nia,
nak join? ko dua alam ke?

bagus jugak!

:P





nani aziz,
ye.nampak nye begitu lah.



hahaha






ries lee,
kena pulak dressing macam dalam hentai kan?

peh!





yana azizi,
tak. aku sorang je.

muahahaha~!

shakinah said...

hoh.
bila masa aku jadi nurse?

i'msosupernotcool said...

wow..
berkesan?

tasekM said...

gitu yek...? :)

suya said...

ni umah noti nurse ke?

woww...agagaggaa

Max J. Potter said...

satu rumah penuh nurse? wah~~

sorry been a while since i was last here.

btw, you're invited!

http://scribblemaxness.blogspot.com/

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hamboi3..
nurse ja hang layan

budak gebu tak mau ka?

hahhahha

Lifesaver said...

lawa sgt ke nurse2 itu?

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..