Tuesday, December 22, 2009

Manusia mana yang takda kelemahan, kabo ke gua. Gua nak cek lu punya IC.

Aku tak pernah berbicara tentang kelemahan aku. Sirius. Kenapa perlu berbincang mengenai kelemahan aku kepada orang lain? Ya. Mana lah tahu satu hari nanti orang yang tahu kelemahan kau akan gunakan kau.

Tapi bila aku fikir kan balik, satu dunia tahu kelemahan Superman, tapi kenapa beliau tetap manusia terhebat di muka bumi?

Aku rasa, mungkin sebab satu dunia tahu kelemahan Superman lah beliau jadi terhebat.

Maka, why not?

Baiklah, kelemahan aku yang terbesar sekali, yang aku baru sahaja sedar baru baru ini...adalah....














aku tak reti nak makan jagung elok elok.




okeh. Dah tahu? Kalau tak tahu lagi, sila tunggu next entry. Mana la tahu jawapan pop up di window anda!

19 comments:

jo said...

apebenda lu ni?

♣ haNie ♣ said...

jo..bdk macha ni meroyan la wa syak..

tasekM said...

gampit cha! nak kabor, kabor lekaih.

:P

gadissebelahpintu said...

ape kelemahan superman? kenapa gua x tau pun..

Lifesaver said...

cis!

Razman said...

kelemahan superman tak reti pakai spender. org pkai kat dlm. die kat luar.

Anonymous said...

halo! kelemahan superman mesti la kryptonite tuh. huh! musti tak suka tgk citer superman nih.

pari pari syurga said...

dey.. apesal? takde gigi ke tak reti mkn jagung?
mkn jagung berterabur ehh? tak reti nk kunyah2 ehh?
mkn jagung cawan sudaaaa. hahaha.

ezzati said...

sedapnyeee jagung..

macha_sezs said...

jo,

heh. pegi baca lagi sekali.






hanie,
hehehe~nilagi sorang, pegi baca lagi sekali.





TasekM,
akak demam, saya maafkan .hehe`





gsp,
Dentist!!

wahahaha~





lifesaver,
kenapa mak buyung??

hehehe~






Razman,
hahaha~ itu salah satu kelemahan Amerika, bukan kelemahan Superman. Semua hero diorang macam tu, kan?

hahaha~





Anon,
jangan marah marah diorang, tak semua orang tau superman tu menatang apa.

hahaha~



PariPariSyurga,
Hah!! hebat!!

ingat kan tadi semua orang tak nampak.
hahaha~




ezzati,

hahaha~ko nampak ke atau kau baca komen atas ko?

..nOj.. said...

ape nk susah cupcorn belambak.. siap letak susu n majerin lg garam sket... eh sedap nye... lapo lak perut ni

eh btw adee corby td

Mr. HFH said...

babi btul....

yeye aku ingat ko nak bgtau.....

serius jer aku bacer td

tasekM said...

hahaha... gampit. tadi aku dah skroll dah. tak nampak pulak. ni baru nampak.

ko pakai gigi pelesu ke cha...?

:P

macha_sezs said...

noj,
epi besday!

tapi masalahnye dah gadis gadis pelawa, cane nak tolak?



anip,
cilaka panggil aku babi. kau yang buta tak nampak. heh!





tM,
ahaha~ye ke ko nampak ni kakkkkk~ehehe~

tak lah. aku punya ehem2 tu kan beterabo. tu yang jadi macam tu.

wahaha~

Izreena Halim said...

aku cadangkan corn in cup, jagung dalam cawan
kalu dekat tesco sangat sedap sebab dia letak susu
tapi extra 50 sen.
tesco kat sini la.

♣ haNie ♣ said...

hahaahahah..keji ok!! ngape la x terpikir mau highlight itu ruang kosong! cittt....

ko mkn cup corn sudehh..xde nk isau jagung lekat celah gigi.. :P

gadissebelahpintu said...

haah ah.. ade bnde tersembunyi disebalik ruang kosong. lawak ah kau macha!

i'msosupernotcool said...

ah..
jagung je pon..

kekuatan gua tuh..

lagenda said...

Salam ziarah

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..