Sunday, December 13, 2009

Apa yang aku suka dengan Melaka..part 2

Bahagian pertama sila baca di sini.





Lepas tu, aku makan malam pula di Klebang, secara teorinya, aku dah pusing satu Melaka sebab lepas tu aku balik kat rumah aku di Ayer Keroh.

Lepas aku makan malam, aku jalan jalan la sepanjang tembok batu Klebang tu. Ada dua perkara yang menghairankan aku.


1) Mana pergi pantai yang selalu balun tembok tu? Aku tengok dah ada pokok tumbuh kat situ. Hilang mood pantai aku.


2) Apa kejadah ada bapok pulak besidai kat situ? Cilaka punya rosak pemandangan.

9 comments:

kecik said...

itu mungkin bapok u aku. ramai benau

Darkk said...

Eleh. Buat tanya.

Bukan kegemaran ko ke?

tasekM said...

macha minat bapok? laaa... aku baru tau.

tak jadik lah aku nk tolong pinangkan liyana jasmay..



.

chokio_nia said...

aku tak pena g klebang tuh..tatau nak imagine..alah..ko sepak je lah bapok tu..tak pon tutup mate..kan senang..haha

ezzati said...

x penah smpai jgk sn...

k.e.r.i. said...

klebang dah takde pantai weh.
dia dah tambak.

HazirahMahadzir said...

peh.
selera dah berubah ye bang?

i'msosupernotcool said...

owh..
pantai tu..
bapok tuh..
tau2..

Lifesaver said...

itu pon ko suka ttg melaka?

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..