Thursday, November 19, 2009

Tiba-tiba Stok Gambar Randum Banyak Pula, Terpaksa La Aku Buat Entry Bergambar Sahaja Minggu Ini.

Siapa kata lori tak boleh buat anak??











Aku rasa yang bawah tu betina. Nampak tak body dia solid? perhh~



16 comments:

ezzati said...

Ciss..aku rasa lak ats tu betina..xde reason..

Hidemichi said...

ni Transformers jahat ke baik?

~0~ said...

cesss...aku ingat anggota baru Decepticon tadi...hahahah

paiseh said...

bak gua gambor randum tiga ketul.. gua tadek idea nih~

helomynameisjaye said...

ceh macha.HORNINESS melanda la tuhh.. "-_-

macha_sezs said...

ezzati,
ahah!! tiba2 aku dah tau posisi feberet ko.

:P




hidemichi,
ni puak2 optimus ni..



haha~


~0~,
hahaha.betullah tu. lepas diorang dapat anak.






paiseh,
ah. lu tak risau peminat lari ke letak gambar je?




jay,
demdemdem.
shuhhhhh~



lalala~

Masy said...

pasni kuning la otak ko bile nmpk lori hahah

Liliyuli said...

dengan lori pun lu leh stim kew?

..nOj.. said...

tetiba aku rase jantan dua dua ekor tu

tasekM said...

cha.. bersangka yg betina selalu di bawah itu adalah salah!

hahahaha...

:P


.

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hakhakhak

senget nyer macha....

chokio_nia said...

ko sangap eh??g lorong haji taib..

macha_sezs said...

masy,
otak aku dah sedia kuning dah..


otak anda bagaimana?
heh~





liliyuli,
hish. tak cakap pun stim.




pape tahhh~
:P





TM,
hahaha~maafkan saya kak!
banyak lagi kene belajar ni~



hahaha~







yanie,
haha.mana ade senget. tegak lagi ni.




:p




chokio,
kat mana tu? aku tak penah tau. tunjukkan buleh?




.

♣ haNie ♣ said...

owh...

*tak terkomen*

eik`S noName said...

yes3...i see the point there

Lifesaver said...

solid lagi aku!hahaha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..