Friday, November 20, 2009

Sekarang Musim Hujan dan Musim SPM dan Musim Kahwin

Aku cuma nak memperkatakan tentang musim yang terakhir tu.






Aku teringat.
Masa Pari-Pari Syurga kahwin itu hari, musim hujan telah tiba. Cuaca mendung2 sahaja. Pukul 12 tengahari pun rasa macam pukul 8pagi lagi.

Sejuk. Sangat sejuk.



.....dan aku terdengar malaun mana ntah berkata.










pandai betul kan diorang pilih timing?

7 comments:

Anonymous said...

biasa la...hidup kena pandai memilih...keh keh...

p/s : aku malas nk login

-akubudakpahang-

i'msosupernotcool said...

duh..
seb bek x ckp pndai tol pilih gf/bf..
haha..

btw thx drop by kt my blog td..
nice blog..
keep up..

chokio_nia said...

ape kaitan nye??hurmmmm..pk jap...

kaxx said...

malaun tu siapa? jangan bagi misteri lah.

Lifesaver said...

ala...aku dulu pndai jgk pilih timing..hahaha

macha_sezs said...

anon,

ah.kau budak2 ape tau.
hahaha~


oh.kau budak pahang rupunya.
:P






i'msosupernotcool,
urs are better dude!
dont take a month rest ok!
haha~








chokio,
a hah! dan dan la ko buat2 tak paham. kat siggplus kemain lagi kau eh~~


hahaha~








kaxx,
karang aku cakap nama kau, kau kecik hati pula. so biarlah kita namakan beliau Malaun.








lifesaver,
tu sebab sekarang dah.......buyong!
:P

Masy said...

x faham ah. hahaha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..