Saturday, November 21, 2009

Tadi aku pergi ambik balik nombor fon aku.

Ya. Yang 01755915** tu.

Sebelum aku boleh ambik nombor tu, aku kena sahkan dulu yang aku adalah Amirull Tajuddin seperti yang tertera di IC aku.

Dan aku kena sahkan melalui telepon.

Awek Cun Dalam Telipon : boleh bagitau saya nama penuh, nombor ic dan alamat encik?

masa tu ic aku takde kat aku. Minah Meksis tu tengah fotostet ic aku.


Aku : nama saya bla bla bla...alamat bla bla bla..no ic bla bla bla...

Awek Cun Dalam Telipon : err..nombor poskod encik?

















Entah kenapa aku boleh terbayang nombor fon rumah aku masa tuh. Cilakak.




p/s- no ni akan mula aku gunakan start ari ahad atau isnin. Siapa2 yang ada nombor aku sila hantar mesej beserta nama anda. Kalau aku dapat tau sape miscol setiap dua saat tu memang mampus aku kejekan!

13 comments:

|yanA Azizi| said...

yea!.org pertama!

oh, dah de hp ke??.bagus.tahniah.

macha_sezs said...

yana,

tapi.....tapi.......

ah.frust.

eik`S noName said...

017....

|yanA Azizi| said...

aku paham!.

sape soh gelojoh. big L. =p

hehe..oke2, aku men2 je. x kaco dah.

siggplus said...

sah lu org ipoh..

gua nk klik nuff, tp nuff tido mcm baby

macha_sezs said...

eik,
err...kenapa??





yana,
maruah okeee!!maruah!!








sigg,
perh.gua takde hati la nak menipu pasal negeri2 ni.

hahaha~

chokio_nia said...

hahaha...abes ko bg no tpon uma ko ke??lol

i'msosupernotcool said...

lol..

Daud Mili said...

..........

kaxx said...

patut aku telefon nombor sebelum ni tak angkat. patutlah. patut. haha

Lifesaver said...

nape aku takde no phone ko erk?

YobSumo said...

oh kau tergoda dengan suara dia ka?

alhena said...

nk suh miskol setiap 2 saat sekali?

oo..

berapa tah no tadi?.bagi semula.nk miskol lapan juta kali :P

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..