Friday, November 13, 2009

Kenapa aku debor lain macam 1-2 hari ni?

kadang-kadang, kita perlukan sesuatu event untuk menyedari kegunaan lain barangan barangan biasa

contohnya,
masa jawab periksa malam-malam hari selasa hari tu,
aku terjumpa fungsi lain Gula Gula Getah.








.
.
.
.
.....penyerap hentakan gigi ketika mengigil, yo!



p/s- musim periksa mana boleh update panjang2, mak marah main blogspot lama lama.

10 comments:

helomynameisjaye said...

ingt nuffnang. ingt blogspot..tk gituh?

macha_sezs said...

jay,
hahaha~
ingat konsert Muse juga!

helomynameisjaye said...

jom pegi weh.tiket SD98 ja *-*

Lifesaver said...

sian ko dik...ko exam la ye...aku goyang kaki je skrg..hehehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

gudluck!!

Tasek Merah said...

dan org peksa juga tak bulih ikut pi jalan2. dah. jgn nk ikutlah aku nk pi mana2. he he.


:P

.

kaxx said...

rilek lah. aku tak bagitahu mak kau lah.

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

jawab exam pun ketaq ker macha?

hahhaha relax sudeh....

macha_sezs said...

jay,
kalau tuka jadi RM, jadi 30 ringgit je kan?

lifesaver,
grrrrr!!!

SBB,
tak berapa nak mari la Luck ini hari.

tasek Merah,
alaaaa...nak naik Exoraaaa~
hehe~

kaxx,
cis.orang belagak senyap.

yanie,
hahaha.

belum nak p akad nikah lagi ni.

chokio_nia said...

ko gigil nak jwb soklan sebab susah ke sebab ekon sejuk gle??hurmmm

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..