Saturday, November 14, 2009

Hari Jumaat adalah hari yang menginsafkan

Kadang2, aku terfikir, kenapa masa UPSR dan SPM dulu aku boleh cemerlang gilababi?

Kenapa sekarang tak boleh?

Kenapa sekarang melampau2 bebal nye?

.......dan dalam masjid masa solat Jumaat tadi aku tersedar..











dulu solat tak penah tinggal..siap bertahajjud bertasbih bagai..

sekarang?


haishh~

16 comments:

PAP said...

bukan kau seorang je.
aku juga punya nasib yang sama.serupa.

*insaf*

chokio_nia said...

ko tinggal tak qadak ke??insaf weh..

siggplus said...

cuba try mandi wajib dulu k

itu perkara asas nak pulang ke pangkal jalan

ada_hairuni said...

same lah.. -_-"

Razman said...

dlu kecik2 xpndai bancuh..skrg mungkin shari 3 kali..

paiseh said...

sah. lu ni masuk kategori produk tak berapa nak jadi jugak. hahahahaa!!

kaxx said...

mungkin dulu kau bijak. cuma sekarang lah kau bebal.hahaha

hafizi hj.zainal said...

karma la~

macha_sezs said...

PAP,
komen jugak kau akhirnya.
haha~

chokio,
takkan la itu pun nak cerita..haish.

siggplus,
err..niat macam mana??

ada,
jangan tiru saya!
hehe~

razman,
bancuh milo?
ya. dah pandai.

tapi ape kene mengena dengan bijak?

paiseh,
hahaha~tapi gua maju sikit dari lu, agaknya.

haha~

piji,
interesting, huh?

macha_sezs said...

kaxx,
sengaja gua skip komen lu!
cilakak~

alhena said...

alhamdulillahh....:)

siggplus said...

ikut pelan2 cha..

nawaitu soumaghodin an ada-i...

jo said...

tambah pulak sekarang suka tgk cerita 18 ++

haish~~

|yanA Azizi| said...

dulu cemerlang upsr ngan spm je ke?
pmr tak???.

oke2, aku pun insaf gak.

macha_sezs said...

sigg,
eh?
bukan stat niat tu dengan "Usolli..." ke?



jo,
hahaha.kau tak ingat dulu kau penah kantoi dengan aku?




yana,
nanti aku tulis semua korang ingat aku riak pulak.

waahaahah~

Lifesaver said...

ish2...ko patut insap..:P

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..