Thursday, November 26, 2009

Antara Bende Yang Menjadi List Dalam Bucket List Saya..

Antara benda yang aku nak sangat ada adalah sebijik DSLR. Sekarang aku belum mampu lagi. Tengok lah dalam 98 minggu lagi macamana.

Dan ini menyebabkan aku sangat marah bila melihat DSLR digunakan sebagai....































PASU BUNGA!!!

8 comments:

jimah said...

dye edit je tuu. hehehehe..

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

pergh..memang cibai tol sape yang buat camtu...

owh...gua kelik nuff lu... sila kelik nuff gua banyak2...

i'msosupernotcool said...

wow..kretip!!

helomynameisjaye said...

multitasking weh.sambil ambik gambo sambil planting.ekekeke

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

salam aidiladha machaaaaaaaa

HazirahMahadzir said...

gila babi!
nak buat mcm tu kt body saja silakan.tapi lense sila kasik aku.
T__T

Ries Lee said...

dia tengah amik gambar micro tu...
hahaha...

Lifesaver said...

aku rilek je wat mcm tu

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..