Monday, October 26, 2009

Melayu Cina India .3gp

lupa pula mahu update hari ini.

pesanan untuk hari ini adalah..



.
.
.
.

sekiranya anda terserempak dengan makhluk berbulu lebat, hitam, tinggi sedikit dari anda, tapi aku rasa pendek sedikit dari kecik di sekitar kawasan jajahan Melaka, sila JANGAN lempar beliau dengan batu.

beliau bukan Bigfoot.
Dikhuatiri adalah saya.


oh. kepada yang datang sini sebab tajuk aku tu. sila klik sini.





baiklah. dah lama tak selit gambar. maka terimalah~~



Ringtone MenaikTaraf Payudara? Bia betul ringtone ni..........
ada sapa2 penah cuba??

19 comments:

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

pergh...besarkan payudara?....jangan wat pasal...rugi la doktor bedah nanti...keh keh keh

HazirahMahadzir said...

mcm gamP iklan tu.

kaxx said...

kalau dah top dekat jepun tak lama lagi dekat sini lah. aku nak dengki budak pun sedap. bubuh dekat member masa dia tidur. bangun pagi. tada!

♣haNie♣ said...

akak tunggu jumpa ko kat kenduri dak anim nt..
kat situ akak nk lempar ko..

hahahaha~

sungguh kuang asam iklan tu.. XD

Nazra~ said...

kena tanya org jepun ni, betoi ka..tp breast depa pn takda la beso...

haha :D

Masy said...

biau betol????? hahahahhhahhaha

jo said...

gua pun pernah dengar jugak ada benda yang serupa dengan lu..

hitam-hitam, berbulu, besar. dia suka timpa-timpa orang time tido..

helomynameisjaye said...

kah kah kah.bangang gila iklan.terhibur aku petang2 ini.meh aku klik nafnang ngko "-_-

Lifesaver said...

kalo aku cuba...apa jadi macha?

suya said...

kate moss n sandra bullock sila langgan ringtone ini

[a.m.o.i] ™ said...

motip?

siggplus said...

dengar ringtone boleh besarkan tetek?hah info baru ni..

er, tajuk tu apsal tu?haha

chokio_nia said...

apsal aku kelik kuar menda same??heh

Izreena Halim said...

Izreena Halim likes this entry.

kecik said...

aku baru perasan ada nama aku.

dem.

tapi aku bangga aku lagi tinggi dari kau. muahhahah

macha_sezs said...

terasa nak reply plak. baik. mulakan!!

macha_sezs said...

aiseh. bizi ym pula.lain kali lah.

dem yu kecik.

hahaha~

my5xurra said...

fuyyo. tinggi sangat kecik tu? takpadan dengan kecik. hoho

my5xurra said...

fuyyo. tinggi sangat kecik tu? takpadan dengan kecik. hoho

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..