Sunday, October 18, 2009

MACAM BANGSAT

rumah aku kena pecah masuk.

henset aku hilang.

k810i aku.

bantuan derma bolehlah di salurkan ke nuffnang aku di sebelah.

sila klik 500 kali seorang.

semoga bantuan anda di berikan ganjaran pahala yang melimpah ruah.

sekian.

19 comments:

Daud Mili said...

???????????????????

Liliyuli said...

bukti mana? bukti.

helomynameisjaye said...

whoahh..

kaxx said...

aku tumpang simpati. takpe. kau suruh lah darkk sara kau.

Darab Dua said...

gua syak amaran untuk entry lu yg bawah tuh. haa.. mana tau. tuhan tak suka lu buat macam tu. dia kasi amaran sikit. heh!

Darkk said...

ye dok?

amoi said...

laptop dia tak moh curik ke?

siggplus said...

umah gua penah kena ni..abes dia angkut laptop mmbr aku..seb baik dia dpt2 trus blah...kalau tak abes suma benda dlm umah aku kna balun

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

sabo weh..sabo..

suya said...

hah?sian koooo

fitriah said...

erk..sabar..dugaan..

kecik said...

ek? aku gado dengan kau kat twitter sampai pukul brape eh?

sian ko. sabar la weh. no wonder status ko laen mcm kat ym

zairi said...

ko harus bangga enset ko ilang. nampak sangat ada orang jeles ngan kemampuan ko memiliki enset tu.dia x mampu beli la tu.lepas ni beli lagi yang lebih mahal.

Masy said...

kene balas klik ni baru ok. heheh

btw,
takziah atas kehilangan. huhu

jo said...

habis la hilang semua nombor talipon gadis-gadis..

sutera putih said...

simpati,,,

|yanA Azizi| said...

oke..aku mmg kesian nih. tak maen2.saba2. aku paham orang yg hilang henpon. baru nak kasi no kat ko.hehe

shakinah said...

aku la pencurik ituu!!

hahaha

alamak kantoi.

Lifesaver said...

aku kasihan..nah..aku derma tepon mainan..haha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..