Wednesday, October 14, 2009

Gathering Part 4 : Aku Belum Puas Mengumpat Paiseh

Semasa berjumpa hari itu, Hazirah ada membawa barang permainan. Semua berebut2 nak main. Kecuali aku. Aku cool je.

Apa guna barang mainan mahal2 kalau tangan tak bedung?




Gambar yang di ambil oleh Paiseh menggunankan Alat Permainan.


Walaupun ada sedikit perkara yang boleh di puji, tapi itu semua terima kasih kepada Alat Permainan. Gambar gegar sebab tuan punya tangan tak bedung.



















Aku malas nak pungpang lebih. Reflek dalam lens tu pun nampak la~






p/s- mudah juga rupanya buat entry bergambar bila Strimyx memberi kejersama. esok nak buat lagi lah. buleh?

9 comments:

jo said...

gua minat giler dekat barang permainan tu..

~0~ said...

bukan murah punye mainan tue...

suya said...

wah lens leh wat cemin

HazirahMahadzir said...

cool konon.
ingat aku tak perasan riak wajah kau yg menahan keinginan bila tengok Romeo aku tuuuu??




ps/aku rasa boleh buat dah Siri Mengumpat Paiseh. lol!

Si Aizuddin said...

Tangan tak bedung betul lu paiseh. bg aku ape yg penting adalah the man behind the camera bukan alat yg digunakan

Darkk said...

Umpat-umpat jugak. Takut nanti, sepotong ayat al-quran keluar kat komen ko nanti. :)

shakinah said...

oo

Izreena Halim said...

makanya lebih baik pakai camera phone. ke gane?

amoi said...

cisdel. bape byk part akceli? hahahaha. bila nak bt part aku dgn ko? jumpe but no picture are taken T_T

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..