Monday, August 10, 2009

"You can restrict my life, but you can never, never, never, ever restrict my food. Isi lagi satu pinggan!" - ahmadkamalabubakar

Syarat-syarat :
1. Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
2. Tag orang yang telah men'tag' anda
3. Tag orang yg anda mahu tag.


1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
Bercakap dengan talipon. ingat dia ini? ya.dengan dia.

2. 2 jam yang lalu?
baru balik dari jumpe supervisor FYP aku. dah setengah jam borak2 pasal proposal aku dia buat muka 'blah-la-aku-nak-pegi-makan-la'

hehh.takkan la aku nak sambung borak kot.


3. Anda suka
Seluar jeans baru aku. sebab aku tak perlu basuh untuk 3 bulan lagi.

4. Minggu lepas
rutin tetap apabila bercuti.

'makan-tido-dota-
belajar-tido-tido-tido-tido' -repeat till fade.

5. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
  • Sister hazel - All for you
  • puingpuing
  • i'll be by your saiiiiddd~

6.3 binatang yang anda tak suka

  • babi
  • kucing yang spoil gile
  • anjing!!

7.5 fakta tentang anda

  • hensem macam brad pitt.
  • gagah macam badang tapi tak makan muntah hantu
  • ade jerawat hanya dan hanya jika ada masalah
  • hampir botak
  • boros tanpa mengenal kawasan

8. Tahun depan (mungkin)

  • separuh tahun pertama berpecah kepala siapkan fyp
  • separuh tahun kedua kaya secara mendadak
  • sekeh kepala adik2 yang tiba2 nak duit
  • selamat membayar zakat fitrah dengan jayanya

9. Saya tak reti

  • hafal rumus belambak2
  • start motor guna hidung
  • hafal jalanraya di Melaka
  • tido dalam keadaan statik

10. Kawan saya

  • budak2 umah aku (kang ade plak yang kecik ati)
  • korang.

11. Saya ada

se-earphone warna hijau striking. senang aku nak buat kawad cam kalau ade orang curi!

12. Saya seorang

yang suka merepek

13. Adik saya

3 orang betina. tolongla jadi wanita cepat2 sikit.aku rimas la!

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)

  • kau
  • orang nak belanja makan
  • wayang
  • duit

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?

soalan taman-taman aku tak nak jawab boleh?

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda

ntah. budak2 ni sentiasa je tak pecaya apa aku cakap. lantak korang.

17. Saya rindu

  • kau
  • sekolah tingkatan-tingkatan

18.Saya tak sabar

nak dapat loan untuk next sem!

19. 5 laman yang anda slalu layari:

20.siapa yang anda mahu tag

aku tau korang takkan buat. jadi baik aku tag orang yang konfem takkan buat.

  • che det
  • ahmadkamalabubakar
  • yoshh dan akak bimbonya
  • blog bini orang yang aku hadap dulu








-no komen-

4 comments:

jo said...

cilakak!
gua ter'kelik' tang redtube tu..
haha!!

Max J. Potter said...

you were tagged with this:

http://ginny-uninterrupted.blogspot.com/2009/07/are-you-mean-and-sarcastic.html

helomynameisjaye said...

eik mengapa pilihan lagu macam ku kenal?kah kah kah

Lifesaver said...

soalan cinta tu mmg xleh blah...
nape ko x jawab "no comment" <-- mcm ct

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..