Sunday, August 2, 2009

damn....i love your heartly laugh.

tajuk di atas tiada kena mengena dengan entry.

aku telah menonton The Proposal semalam.

cerita pasal sorang pak sanggup.

nak kena kawen dengan pompuan tua jahat.

last2 pompuan tua jahat jadi baik.

happy ending.

lawak.

em.....................donlod je lah cite2 ceni keh.






U aku dah tutup...akhirnya.
this is my best weekend.

tak.bukan sebab aku tengah cuti. sebabbbbb...sebabbbbb...*blush*
tq tq tq!!

tapi spoil sket sebab ade orang bgtau die tak jadi pegi pbb.




owh.entry ini sangat keperempuanan.


she's 45 ok!!45!! buleh cari yg muda skek tak? pfttt.

9 comments:

Anonymous said...

45???i dont believe it..i tought 25

macha_sezs said...

lifesaver,
25 celah mana. aku darjah2 die dah belakon~

Kuwe said...

fish ape cite hapy ending mcm tu?pehh

@tune® said...

suya!!
jum g nengok!!

helomynameisjaye said...

id rather seeing him naked with SB than SJ.gelimat ai.

hzrh said...

Macha,
T__T

suya said...

atun jom!!!yah jay i totali agree.SJ busok

paiseh said...

gua minat Ramone.
hahahaha...!!

macha_sezs said...

kuwe,
eh.cite tu ne de fish...

lalala~

atun,
hoi.hoi. sejak bile aku provide chat room neh?

agaga~

jay,
erk.SWho?

azie,
kau...kau......pegi la oi!!

suya,
ni lagi sekor. bwek.

seh,
aku lawak gile masa die nak eja nama die at the end tu. macam haram.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..