Friday, July 31, 2009

pabila berbual bahagian 1

masa aku kat sekolah dulu. aku makan kat Dewan Makan. budak2 STAR panggil lain. apa ntah diorang panggil. diorang pesen nak guna bahasa mat saleh aja.

Dewan Makan ni diuruskan oleh makcik2. tak lah pandai masak mana diorang ni. ikan goreng keras macam batu. sumpah. baling kat kucing pun kucing buat tak heran. ketuk kat meja bunyi

"tang.tang.tang!"
tanda seru tanda kuat.

ada sorang ni. dia capang. kitorang panggil dia kakak kewek. tak lama dia berenti. aku syak tekanan perasaan.

tapi yang paling tak boleh blah, satu hari aku dengar senior mengumpat,

senior A: kau tau. aritu aku nampak makcik tu kacau air sirap pakai bra!

senior B: wow. ini melampau. kacau pakai bra? patut la sirap tu lain macam payau nye.

senior C: ha? biar betul kau. tak elok tebartebar fitnah ni...

jangan salah sangka. senior B ni tak lah baik mana. cuma dia selalu bodek makcik2 DM tu bagi dia ayam lebih je.

senior A: betul la. kalau dia tak pakai. nampak la puting dia~


ceh.
geddit?

6 comments:

helomynameisjaye said...

eleh cakap je la nak merapu lucah.ceh kaver lebih.hahahaha

Lifesaver said...

kat STAR pggl dining ke dewan makan???

ish3...rasa nak termuntah2

@tune® said...

budak laki smua nakal!!

paiseh said...

sekolah gua panggey... DEWANG MAKANG~

jo said...

ni yang lu kata sesuci embun pagi?
ceh!

macha_sezs said...

jay,
err....arrr......hihihihiii~

lifesaver,
erk.cane ko tau? bukan ke skola tu sume laki?

atun,
*angkat tangan*
saya baik!!

paiseh,
orang ganu rajin sket, kalau orang klantan, diorang malas sket..

dewe meke

:P

jo,
suci la ni! ko belom tgk yg tak suci lagi..eheh!

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..