Friday, July 3, 2009

album gambaras : laporan 3hari 2malam di Melaka.

uhuhhh.akhirnya aku berjaya siap kan entry ini.
lappy aku kental. kena kilat. kibod jahanam.

hehh~nampak tak kenapa aku sayang gila kat beliau??

okeh.maka inilah aktiviti aku sepanjang berada di Melaka.
aku tak jumpa TasikMerah.

berikut adalah mengikut kronologi peristiwa.


budak ni duduk belakang aku masa aku nak gi Melaka. Bising gila. baru aku nak pusing marah dia.........umangaihhh~~comel amat. aku nak snap lagi sekali, mak dia dah jeling. Kedekut ah makcik!


(pandangan hadapan)
malam tu aku makan kat sini. siapa tau kat ne?? heh~

(pandangan belakang)



(pandangan sisi)
kenapa la aku dapat kawan sePoyo ini~


besok pagi nye, budak2 ni la yang kejutkan aku. bising ngalahkan kilang todi! pftt~!!


ni kat Kampus dah ni.
cilaka-cilaka ni pantang tengok aku nak snap gambar. mula la sekor2 posing bagai nak buat cover Album. heh~


satu daripada sepuluh kertas yang buat aku rasa macam nak pecah kepala. tajuk macam lahanat~~~~~~~~~~~~~



kalau dulu, kemain tak layan budak2 ni tengok otak-otak ni. malam tu laju je sekor2.
(model jari oleh Pijam Si Budak Gemok)

sape duduk area2 air keroh, bukit beruang, mmu dan yang sewaktu dengan nya tapi tak kenal Air Buah memang kodi tahap lutut weh!

dia punya air buah sama nasik-lemak-telur goyang memang menangkap kalbu!


lepas abis setelkan hal2 FYP aku, sesi main2 bersama kamera berjalan. ntah kenapa LC ni jadi mangsa. lain macam dia punya kilat~


kat tayar pun takde habuk.


anda di sebelah mana?


dia punya shiningggg~~








sumpah aku tak kenal mamat ni!


efek yang berjaya menjadikan kawan aku ni kelihatan tinggi.
(model oleh Anuar si Budak Pandai)


aku rasa gambar ini cool

tak.saya bukan gay...ssiiiisshh!


kerja dah setel, movie dah tengok, karok pun sudah, maka balik lah.
sarap di MekDi.
lokasi : MC


aku taktau kenapa aku ambik Grape Jam tuh.



macam...macam...London kan? hahaha


ntah kenapa aku amek gambar ni.


Penat ah buat entry banyak2 gambar ni.
Sekian.

12 comments:

suya said...

sile pilih soklan ME026..mcm senang jek.bwek agagagag

@tune® said...

kota raya KL ke melaka??

xpaham..

Aima Othman said...

pi malaka tak ajak...hihihihi :P

macha_sezs said...

@suya
bnayk la ko punye senang~

@atun
melaka ade ke kota raya??

@aima
kang Paiseh cakap pe plak kan~~~~
hehehe~

Darkkadabra said...

Alah, bawah cik Mazree pulak ME tu. Baru nak ambek. Bawah dia dah penuh.

jo said...

laptop kene kilat?
tu la lu ni...
banyak sangat simpan maksiat...

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

laptop kental weh...hati2..nanti jadi decepticon......muahahaha...lu nyer kamera ke?...smart seh gambar....

tasekM said...

asam pedas melaka tu kat food court dekat sebelah shell, depan kilang mamee tu kan...? aku rajin gak makan situ... dia punya satey mantop weh...!


.

pu3 balqis said...

bestnya jenjalan melaka...
wah.. budak bising tuh berlakon comeyl jek..
;D

Anonymous said...

Henggat dah holding hands together ngan TasekMerah.

ho.ho.


S.YanaZ.

Anonymous said...

tq..best tgk album ko ni~

squesha said...

otak-otak takde kt kk! huhu =(

btw,nice blog!

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..