Friday, July 10, 2009

ini entry 3hari lepas.

Hari ketiga.

Aku mula tidak keruan. Tangan berpeluh sentiasa. Hati debar kencang. Lain macam kencang. Aku tidak tahu apa yang bakal berlaku pada aku keesokan hari.

Ketidakeruan aku makin menjadi-jadi. Anak mata mula kecil-besar. Aku tak rasa aku nak berubah jadi Hulk. Aku pandang kiri-kanan, segala tidak keruan.

Hati mula berkecamuk. Mata berpinar. Kadang2 bergenang menahan sebak. Bila sebak mata kabur. Bila kabur mula la tidak mampu membawa kenderaan. Macam biasa, aku terpaksa menyusahkan driver aku setiap hari.

Berjumpa Cik Aziah selaku penasihat Projek Akhir Tahun tadi pun aku tak tenang. Bukan sukar, Cuma perlu berkata

Saya nak tukar tajuk la miss

Tapi tadi nyaris2 aku terkata

Miss cute la~~

Nampak tak bertapa ta k focus nya aku?

Ini semua gara2 kamu,

Kamu yang aku rindui….

Segala kenangan manis kita bersama makin ku rindui. Segala jerit perih, susah payah, sweat and tears kata bahasa omputih, akan ku kenang selalu.

Tapi aku percaya, jodoh kita panjang. Kadang2 kau lari daripada aku, kadang aku melarikan diri daripada kau, tapi percaya lah, aku sayang dikau, kurang sedikit dari nyawa aku.

TM!! Cepat la bukak port untuk strymyx aku!!!





kalau tak de subsidi harga roti ni berapa??

7 comments:

jo said...

lu gatal...bukan tak fokus...
tu puji2 sebab terlampau fokus pada lecturer lu..

suya said...

roti tu ktmelaka je ade ke

|yanA Azizi| said...

ler, cik aziah la plak..bahaye ko ni.haha

@tune® said...

nnt kalau aku dtg sane..
banjer roti pon oke

Max J. Potter said...

i love bread.

and you're tagged!

joegrimjow said...

ape kaitan ngan roti?
ishh
xpaham

sutera putih said...

oooooooooo,,,
ko sayang roti ni ekk????
k,,,paham2,,,

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..