Sunday, June 14, 2009

kadang2 ada adik perempuan tiga orang boleh menjadi sesuatu yang menyusahkan

musim cuti2 skolah ni banyak yang amat orang nak kawin. aku plak malas nak pergi. jarang2 aku amek port sape nak kawin.

jam pukul 7.45 p.m. aku nak start solat maghrib

Allah huakbar~

"mak, tadi pengantin tu gemuk betul kan?"

"debab betol...tak sempat plak akak nak tengok pelamin diorang macam mana.."

"dua-dua sama la kak..sepadan la tu~"

"yang pempuan tu tak sempat pegi slimming centre kot"

"hish korang, ngumpat la. kang dapat laki macam tu baru korang tau"




.....dan aku sengaja baca al-fatihah kuat2.


p/s - aku patut lempang diorang kan??

9 comments:

cik belacan melaka said...

uhhh..kumbang di tengah2 bunga.rare spesis.so RARE.agaggaga

yarn said...

aku nak jawab soalan p/s ko.

jawapan: sila pangggg kuat2... tima kaseh...


*terasa ni wehhh...terasa.... tp pehal terasa lebey ni...lalala~~~~

HazirahMahadzir said...

duhh.
aku mungkin patut mintak hantaran pakej ke slimming centre utk mengelakkan kejadian seperti ini berlaku kepada abang yang lain.

hehe

jo said...

hoi!
semayang tak khusyuk!

suya said...

hahah....kusyuk tawadhu' la macha!

ChaiReeL AziZee said...

owh..ko jgn lempang..itu nature pompuan..


p/s : baca al-fatihah bebanyak kat telinga dorang tu...

fararusdi said...

kah kah kah!
semayang boleh dengar tiap patah orang sebelah cakap.
siap hafal lagi.
baek lu pegi qadha skang!

macha_sezs said...

@cbm
mana kumbang??mana?mana?
:P

@yarn
sorry yarn.
*sigh*

@azie
terima kasih kerana consider perasaan abang2 sedunia!

@jo
a ah. macam ape je.

@suya
baik!lain kali la~

@azizee
hahaha.
aku pun syak begitu.

@fara
yup. aku maghrib 2kali kelmarin.

Lifesaver said...

patut cubit je kot

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..