Wednesday, June 17, 2009

kadang kadnag aku kurang pasti apa yang mahu disampaikan oleh Harian Metro

nampak tak apa yang aku cuba sampai kan? ke perlu aku highlight?

15 comments:

mrblind said...

macam lu tak pernah typo..

macha_sezs said...

@blind
tapi agak2 la typo macam ni bro~~

haNie said...

tertinggal B jek tu...
hehe :P

jo said...

kalau kesalahan2 macam ni, lu nampak aje kan??

Hidemichi said...

aku tak perasan pun! mungkin sebab aku tak beli paper..

HazirahMahadzir said...

metro mmg mcm tu..zzzzz~

cik belacan melaka said...

huhhh..kaka ereksi.what a headline!

macha_sezs said...

@cbm
yahhh!!ko sorang je prasan~~!!

hahaha

fndrocka said...

mcm separa lucah sikit

alif-mikail said...

lucah! tahu la hari ni khamis malam jemaat

suya said...

macha erekted bile membace typo harian metro;p

Fadh said...

eraksi kat tgh padang...ha ha ha nie semua gara-gara PPSMI(err ada kena mengena ke?)

tasikmerah said...

muahahahaha... tu typo sempena mlm jumaat tu.... ha ha.

:p



.

macha_sezs said...

@blind
mana penahhh~~
lalala~

@hanie
jaaa~~uh maknanya tuu~

@jo
biasa. heh~

@hidemichi
jgn beli. bazir je. baca online. mungkin ada typo jugak.

mungkin.

@hazirah
kan.
ntah pape.

@cbm
aku risau masa main bola kena je.
uuuuu~!

@fndrocka
lalala~

@alif mikail
mana adaaa~
hahaha

@suya
wah! rhyme!

@fadh
gua syak ada.

gua syak je la.

@tasikmerah
akak~blog saya blog kanak2 ok.

hahaha~

Lifesaver said...

aku wat2 x nmpk~

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..