Thursday, June 18, 2009

karya cincai 1

selamat kembali adobe photoshop ku!!

7 comments:

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

maha karya cinta lah lu nie....muahahaahaha

paiseh said...

gile kanada lu..!!

@tune® said...

pergh...
itu seni ke???

macha_sezs said...

@azizee
cilakak. lu kantoikan gua jiwang.

hahaha~

@paiseh
hahaha.gua ingt lu nak tegur pasal stroke lagi.
nanti gua cari brush yg ada ciri2 kemelayuan k.
hahaha

@atun
ah ko. senyak!

agagaga

helomynameisjaye said...

potosop muka aku jadi eva mendes.pelisss.

Anonymous said...

leh wat wallpaper~

macha_sezs said...

@cbm
agagaga.buleh buleh.
tunggu aku abes nuntut ilmu keh.

@lifesaver
*blush*
sila.sila

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..