Tuesday, June 2, 2009

hadiah khas untuk edi,azie dan kecik - Gila Pemurah Gua Wehh!!

Cilakak. Hidup Gua tak jugak berkembang dalam tigapat hari ni. Duk kat takuk ni la jugak. Gua syak ada mana2 makhluk hantar Angin Lintang kat Gua.
tapi tak pe. Gua cool.

macam biasa ini hari Gua pergi menjalankan syif secara solo. 10pagi sampai 3petang jangan harap la Gua nak on YM. Fesbuk pun Gua lupakan seketika. Mafia Wars sama Fashion War Gua biarkan isi Energy balik kasi penuh.Macam tak de hidup Gua mengadap mendealah itu. Sekadar meminjam kata2 Kecik "Apa Neraka!!" (what the hell)

duduk kedai buleh jumpa macam2 jenis orang.

Beli Surya RM 3.50. Beliau bagi 4ringgit. main campak je. Gila takde adab sama wa. mau aje Gua lempar belen 50sen tu kat muka dia. Baru tau rasa 50sen bila dah betepek kat muka.

tapi tak pe. pesen macam ni Gua layan lagi. Cik Leha cakap "kastemer owez rait mirull~~"
berbekalkan kata2 azimat itu aku senyum2 bagi 50sen balik kat pakcik tu.

tapi tadi kesabaran Gua sampai paras hidung.

"lama lagi ke nak abes belajar?"

"ade la setaun lagi makcik..InsyaAllah taun depan abes."
penuh kesusilaan Gua jawab.

"ooo...bagus la tu..nanti dah abes bolela kawen..bagi mak kamu tu cucu..makcik dengar anak si PolanPolan tu baru abes SPM. padan beno la dengan kamu.." ....PungPangPungPang.

Ni apekes ni makcik????Apekes??!!!
















nah edi. lu datang sini wa kasik lu satu katon. oh.ini pek baru ya rakan2~


ini plak untuk kekanak riang. nah.nah. g main jejauh. hish.

15 comments:

kecik said...

aku nak yg edi punya!!!!

jo said...

pandai la makcik tu jodoh2kan lu...
hahaha...

macha_sezs said...

@kecik
ko kekanak.umur pun tak cukup.
mana buleh.

@jo
cilakak woo..sesedap rasa je makcik tu.
*berlalu pegi tgk anak dara tu cun ke tak*

haNie said...

pehh..kawen ngan bdk pas spm..
hahahaha :P

kecik yg comel said...

susah ckp ngan org tua
ahaha

cik belacan melaka said...

bagi aku sekotak eskem tuh.

suya said...

bes gile keje situ.ade vekensi tak?leh mkn free

Fadh said...

ha ha ha pas nie lu kena laa solek apa yang patut...xlama lagi lu kan nak kena pinang he he he

HazirahMahadzir said...

cehh..macha tgh kaber line tuhh...ahaha~

@tune® said...

ding dang xde ke bang?

ChaiReeL AziZee said...

wah....tgk kedai lu jaga..teringat kedai mak gua kat kg..


err...situ ada jual jeruk dalam balang lg x?..
heh!

sutera putih said...

suka bc perkatan yg awal2 2,,,

"Gua cool"...

perghh,,,cairrr beb...

;-)

mrblind said...

ni bila gua boleh collect ni..best best

Izreena Halim said...

critical nih kalu dah Fashion War pon join nyah oi

Lifesaver said...

wah!!tokey ke?

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..