Thursday, June 4, 2009

bila hati kucarkacir kena ignore.

karim sengih-sengih. dari pintu pagar sekolah dia dah lain macam punya sengih. turun bas tadi lagi aku dah perasan dia punye sengih. nak kata gigi putih tak lah nak kemana putihnya. kuning hitam2 jugak. tanda banyak makan gula2.

di tangan beliau ada segenggam kad. tak.bukan report kad. kalau report kad takde mana nya die nak sengih macam tu. merah memanjang. mana mau dia nak sengih bila balik umah kene sebat dengan bapak dia.

tapi kali ni dia sengih. dari pintu pagar sampai kelas 6Dinamik. aku dengan dia je budak melayu dalam kelas ni. lain sume cina. nak tanak aku pegi la melayan karenah dia.

apsal yob? lain macam gaye?

heh. aku dapat 85 ringgit...ko??

demm.derma sekolah punya pasal rupenya.

11 comments:

haNie said...

tu mesti kes paksa segala sedara mara utk derma..
hahahaha!!

fararusdi said...

haram tak?

cik belacan melaka said...

karim : padahal tatau aku soh apak aku pau rakan2 sepejabatnya.

jo said...

ni mesti masa nak raya ni....

Darkk said...

part mana yang kelakar ne?

paiseh said...

songlap duit derma???

macha_sezs said...

@hanie
mungkin juga.

@fararusdi
ntah.mungkin halal..mungkin..

@cbm
mungkin juga dia berkata begitu...mungkin~

@darkk
ada aku cakap kelakar??
mungkin tiada...

@paiseh
mungkin songlap duit persatuan~
ahahaha

@tune® said...

85 hengget jer??
sape lg sikit???
baru la besh

sol said...

hahahahaha. ape bes duit derma XD

blog hoppin!

Anonymous said...

apasal tajok ko xbulih blah?
*mls nak reg*

Lifesaver said...

bdk2...mesti ada kaitan dgn kutip derma

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..