Sunday, May 17, 2009

sampai bila aku harus begini....

dan..
Aku lebih suka begini. Tersenyum melihat Mereka.
Gembira di sana.

Jangan hirau kan Aku!

Aku biarkan Kamu dengan keasyikan Mu. Biarkan Kamu dengan senyum Mu. Aku tahu Kamu gembira kini. Senyum Mu melebar bagaikan proportional dengan masa. Lebar selagi boleh. Senyum selagi hayat. Itu sudah cukup bagi Aku untuk melihat Kamu.


Walaupun..

Aku terperosok di penjuru ini. Hanya mampu melihat.
Sekali sekala aku terperasan yang kamu menoleh ke arahku.

Kamu senyum.
Aku senyum kembali.

Mana mungkin Aku merosakkan mood Mu yang amat bersinar itu. Aku tumpang bahagia.
Bukan semua orang beruntung seperti Kamu pada hemat Ku. Aku sudah lama menginginkan
Dia. tapi Kamu yang dapat Dia. Aku sentiasa tahu Kamu sentiasa lebih mempunyai
keberuntungan daripada Ku. Seperti yang Aku pernah ungkap pada Mu satu masa dulu..

sape la aku. ko da dapat. ko amek la.jaga la leklok. jangan lupekan aku nanti udah le..

hanya itu kata azimat dari Ku.

dan..
hari ini Ku melihat Mu bersama Dia.

Kamu buka Dia.
Kamu belek Dia.
Kamu cantum Dia.
Kamu cium Dia.

Aku sudah tidak tertahan lagi.
.
.
.
.
aku mahu GUNDAM !!!

:drool:

5 comments:

@tune® said...

biarkan lah die bahagia bersama labu²nye

macha_sezs said...

@atun
baik!!


:P

Anonymous said...

ceh..saspen je. aku dh mula berfikiran 18sx td. nasib baik, ada gamba gundam.

Darkkadabra said...

kalau lu buat stail cmni, orang datang malas nak baca.

contoh terdekat. macam gua.

macha_sezs said...

@si genius
kang aku letk gamba lain banyak orang kondem.

@darkk
aku tau. saje nak tengok respon.
trime kasih atas komen anda.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..