Thursday, May 28, 2009

&*%&^%@#!*&#!^#(*!^@(~^@*%@^%%&^)*#&!^# !!!!!!!

"apejadah gua sorang je topform tapi orang lain macam pundek??"
teresak2 beliau di bahu aku.

"lekk Do....mungkin seken half nanti diorang main betol2...."
cuba mengumpul segenap kata2 hikmah sambil menepuk2 bahu beliau..

"okeh.tapi kalau diorang bangsat jugak, aku pun nak join diorang"
sambil mengelap hingus beliau keluar ke padang.

.....kan kena 2-0. cilaka.








f/k- orang2 chelshit, arsengal, liverfool jangan cuba cakap ape2. korang dah kalah lagi awal. pegi mati. dan jangan cuba jadi peminat-sejak-lahir Barcelona secara tiba2. aku siligi sampai belubang tengkorak lu orang weh!

16 comments:

paiseh said...

meh gua tolong seligi sama budak2 Barca celup tu..

zairi said...

x kesah mana2 pun.janji jangan sokong bola sepak malaysia.membazir duit rakyat je!!

Lifesaver said...

ni kes semalam la ni..ish2~

@tune® said...

huih..angker....
seneagal betul

suya said...

hi chaaa..hihih...kan betul ape aku ckp smlm
agagagagaa..nak menci aku ah tu

kaxx said...

gua punya pipi kejang.
sengih tak henti..
ha-ha
forca barca!

mrblind said...

gua peminat barca..hahahaha..amacam? pedih kan..

harlina said...

aku dah agak dah. mst barca menang punye la :)


yuhuuuu

ChaiReeL AziZee said...

gua pun jadi peminat barca hari nie..hahahaha

Darkk said...

gua barca sebelum arsenal.

lepas main epl fantasy,

minat arsenal.

♥chubbycekelat ♥ said...

argh!!
argh!!
argh!!
argh!!

kecik said...

perangai cam paiseh.
haha

|yanA Azizi| said...

walaupun aku tak amek port pasal bola..tp, tetibe cam seronok plak dengar man u kalah.(sbb ko support man u ek???lol)
huahahaha...

yarn said...

sorga tol ari ni...bukan kerana Barcelona menang tp kerana MU ..... wopsss~~~

hohoho...bes..bes..

aim-a said...

aku sok0ng ko macha :D

macha_sezs said...

@paiseh
mari kita kasi kombo sama mereka!

@zairi
ntah la bro. kadang2 aku teringin jugak nak tgk Perak top macam dulu...





kadang2 jela.

@lifesaver
a ah. hahaha

@atun
ape kene mengena senegal kak??

@suya
demyu.demyu.demyu.huhh

@kaxx
tahniah la~~~~
*nada tak ikhlas*

@mr blind
ha paiseh. ni sorang. dan-dan la barca...

@harlina
paiseh. pompuan lu kasi can tak??

@azizee
yang ni terang2 paiseh. jatuh hukum sepak dah ni!

@darkk
paiseh. yang ni aku setel kan. aku memang bebulu lama dah dengan ke-lalang-an member aku sorang ni.

@lily
saba sayang~~
*hug*




*nose bleed*
wahahaha

@kecik
ah.bebudak sadap!

wahahah


@yana
ni pon sama........




tapi rambut lawa..aku lepas kan.

:P

@yarn
arhhhh~~!!

@aim-a
tq~tq...
aku tau ko sokong aku..
tapi jgn la sampai tutup blog~

:P

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..