Friday, May 29, 2009

pembayang yang menggerunkan

Ini adalah pengalaman sebenar aku. Sikit pun tak tipu. Memang depan mata aku. Jadi,mari berkongsi pengalaman.....

Cuba korang bayangkan sebijik bata..tau tak? hisshh. Manja. Tu pun nak kena tunjuk.

"Ha.Ni lah bata murid2~" Cikgu Senah memberitahu anakmuridnya yang terpinga-pinga.

"Ia digunakan untuk membuat dinding" sambung cikgu Senah lagi.


Ok. dah dapat bayangkan saiz bata tu?



sekarang.....



























perlahan-lahan.......














bayangkan tikus sebesar bata itu~

14 comments:

suya said...

goreng je.mesti sedap

ChaiReeL AziZee said...

cisss...setakat besar bata..da selalu nmpk da dekat paya kawasan aku..rama2 besar tikus ko penah nmpk?..

nuyuljana said...

cet.

itu tikus mondok belakang umah aku.

ha ha.

cik belacan melaka said...

ahh tikus mutasi.genetically-enhanced.pasti bule mengembangkan badan mcm belon.

@tune® said...

tikus sebesar lengan pon ade pe...

miSz.haNie said...

hewan perliharaan terbaru ke?
hahahahah!!

Lifesaver said...

btol ke tikus tu???? btol2 besar!!!

kecik said...

apa kata kau tangkap, pastu bungkus, balut elok2, pos kat aku, aku nak bagi kat nurse2 kat sini

Darkk said...

teknologi sekarang.

nak buat tikus besar kapal titanic pun buleh.

azie said...

penah nampak

kat kedai mamak. tikus saiz kucing

lebih kurang bata lah tu kan?ahaha

fararusdi said...

gua paling pantang ngan tikus. haishhh!

piji said...

ko meloncat cam pondan

HazirahMahadzir said...

besar bata???
itu extreme ok?

macha_sezs said...

@suya
ko pandai buat sup kan?
takmo terai??

ahahaha

@azizee
penah!
seplo taun dulu.
masa bapak aku bawak g taman rama2!

@nuyuljana
penternak berjaya!

@cbm
wow.buleh belakon dalam heroes la binatang ni ??


@atun
lengan Malik Noor??

@miss hanie
lebey kurang la..
ahaha

@lifesaver
ye kak..sumpah tak tipuu~

@kecik
hahaha..
aku tau ko jeles dengan ke-cun-an diorang..

@darkk
err...CGI lam mubi je kot~

@azie
ok.sekarang bayangkan pulak bende tu depan muka ko.
amcam??

@fararusdi
.....rasa nak tembak??

@piji
hotak lu.ko bukan ade pun masa tuh.

@hazirah
yup.yup.


@ALL
aku tak suruh korang bayangkan bende tu melompat depan muka korang sebab takut korang muntah.
sekian.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..