Monday, March 2, 2009

malam itu tak indah sangat la. suam2 kukukambing citerasa malam tu. perut aku kenyang dengan ikan bakar.

tapi aku rasa ikan bakar tu menyebabkan aku berfikiran matang malam itu.

ikuti perbualan ini. macam bese.hero kaler hijo. villian kaler red

sumawi: aku ske juno sbb die cool
sumawi: macho
sumawi: tak gelabah

crypttex: hahaha
crypttex: a ah kan
crypttex: tenang je minah tu
crypttex: die mcm x kesah je mamat tu tau ke x..

sumawi: yup
sumawi: pastu tabah je carry baby smpi besalin

crypttex: tau tak pe

sumawi: pastu tak nanges2 drama2

crypttex: hahaha
crypttex: ko patut jadi mcm die kan?

sumawi: klo mayu mesti dah halau dr rumah
sumawi: kecoh gile bukan nak protek

crypttex: ah
crypttex: bese la
crypttex: mule2 cari laki 2
crypttex: pas tu laki tu tamo ngaku

sumawi: aah
sumawi: laki mayu jahat

crypttex: gtau makbapak
crypttex: makbapak sepak2

sumawi: aah

crypttex: malu konon dgn org kmpng

sumawi: aah
sumawi: bodo seme tuh

crypttex: sgt cliche
crypttex: tgk tajuk dah tau ending

sumawi: tu ahh
sumawi: tak membina lansong

crypttex: tau xpe

sumawi: bukan la soh buat sex bebas
sumawi: tp cite kalo dah ter...
sumawi: kenela tau nak watpe kan

crypttex: yup.yup

sumawi: niii.....buang kuarge

crypttex: xla jadi buang anak sanasini

sumawi: ntahnye
sumawi: ahh tibe je rase nak betanding pilihanraya

crypttex: hahahaha


betol x ape yang kami bincangkan? maaf kalau salah pada hemat anda.

owh.lupe nak bagitau. kami bijaksana dan intelek masa ni je. pas tu sambung merepek balik.



l/k-owh.yarn, aku tak buat homwerk lagi
k/f- demm...sebab ape eh.ah saje nak demm-demm..tabley?
j/g- owh.arini xde gambar rawak. aku bosan asek dapat emel forward gambar artis kantoi ituini.

7 comments:

hajime said...

sile bertanding!
aku akan menyokong anda!
amalkan seks bebas!
yeah!
eh!
itu ke yg ko perjuangkan nanti ek?
=op

suya said...

yes.vote for me!huhuhu

macha_sezs said...

@hajime
erk.mebi not. aku takut masuk isa

@suya
ko apehal babe?
hahaha~~

yarn said...

erk..x baek tauuuu tak buat homewerrkkkk......g buat homewerkkk...!!!~~~

yarn said...
This comment has been removed by the author.
macha_sezs said...

@yarn
saya coba!!

bile plak aku ade delete komen nih??
konpius...

yarn said...

aku yg delete...aku ter'anto' 2 kali...

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..