Sunday, February 22, 2009

saya dah sedia. saya dah sedia. saya dah sedia!! - spongebob

esok keje..arini aku tak puas lagi bermalas-malasan..

tak. aku tak buat partey liar semalam. parti buih pon x. apetah lagi koktel. ah.doa selamat pon xbuat.

aku malas nak uplod gamba. gile malas. nak tansfer dari nset g kompiter pon aku malas. gampang tak? ye..amat.

ari mood aku swing-swingey..betol ke ar? lantak kan aje. aku rasa dah macam piyed plak. rasa nak sepak2 je sume orang.

tapi masalahnye aku tak piyed. so perlu kah aku bersikap gampang seperti ini?

mungkin aku perlu bekam sekarang. aiseh. tamau ah. bekam kene botak pale. dan aku takkan jadi cam hans issac kalo aku botak pale.

ape lagi eh..tadi aku tengok seven pounds. sape yang rasa persuit of happyness itu best, maka otometik seven pounds juga best untuk anda.

saya kasik 3.75 bintang la untuk cite itu. sebab susah sket nak paham masa memula tengok.

slumdog aritu saya kasik 5 oke. cite itu amat hebat. budak2 kecik tu paling hebat.

saya meluat dengan politik Perak. macamana saya nak riak sambil sebut "apekehey nye yob?" ?? malu ah. g mampos la.

esok keje. esok keje. esok keje.

moga2 akak2 clerk itu akan menceriakan hidup aku. oh. lupe. sorang dari mereke pegi tioman last week. gile jeles aku. mintak2 die belikan aku pape. kalo stakat tayang gamba memang aku tamau layan die.

owh. k la. esok keje.

5 comments:

anilrah said...

yatta. aku lah yg pertama!

Fadh Rahman said...

ha ha ha akulah yang kedua!

macha_sezs said...

@anilrah
erk.bukan susah mana pon nak dapat..hahaha

@Fadh
erk.ko pon gak si hark ni? uhuhh..

lalaala

@tune® said...

gua bajet kalau wat partey tuperware lagi syiok kot

macha_sezs said...

@tooney rooney
ade orang buat lagi eh parti tu?

hahaha

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..