Tuesday, February 24, 2009

part dua~~

ape ape lah!

tak. aku tak fedap. aku amat hepi sekarang. tadi ade farewell party ..urhh..ayat tamau kalah kan? jamuan makan2 je..sempena sorang operator ni nak balik indon.minah ni agak sosial la..and kontrak dah tamat. tamau sambung lagi.

mak suruh balik katanya.
mampos kitorang tak caye.

owh.jap.sambung part dua.

bende kedua yang aku belaja lepas gosip adelah scandal.
kalau takde scandal mana nak ade gossip kan? kenapa mereka2 ini saja nak terbitkan scandal2??

mari lihat beberapa sebab musabab.
macam bese. sekarang trend kasik point. jangan tanya kenapa.

1) jawapan standard. cinta itu buta~~

cinta gua hanya untuk mu sayangg~~
kata seorang operater endon yang muka bertaraf sampah kepada seorang engineer melayu malaysia.

komen aku?
erkk!! simpang malaikat 44 jangan kene kat aku!

2) mereka memang suke cari masalah. orang dah bebuih bagi nasihat haram nak dengar. last2 ape orang cakap?

g mampos la lu. kang dah kembong lu fikir la sendiri!!

3) mereka rasa mereka diva macam artis. maka untuk jadi diva macam artis mereka perlukan gosip setaraf artis juga!

lalala~~

tengok sun set itu oke!! sun set!!


s/f- maaf. aku edit gune paint je. tu yang cam tuuutt sket.
g/d- nite~~!!

6 comments:

sutera putih said...

I like skandal,,,
hahahaha,,,
2 lah dunia akhir zaman namanya,,,
layann,,,

HazirahMahadzir said...

eh,u bkn skandal dgn i ke??
lalala~~

Fadh said...

ha ha ha tahap kelucahan melampau pic tue...tergoda I...

macha_sezs said...

@sutera putih
uhuhh...salah satu tanda akhir zaman eh?

tatau plak aku. *blush*

@thisisnotme
alaaaaaaaaaaaaaaaaa......jgn la bising2 syg~~~~

hahaha

@Fadh
eh. aku da senset kan? x lucah lagi la...

zairi said...

gossip?skandal? aku x layan tu suma. buat tambah dosa ja. baik aku layan lagu 'aku skandal'.

macha_sezs said...

@zairi
kan bagus sume manusia macam ko~!!

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..