Friday, February 27, 2009

esok sabtu. valkyrie dah siap. ahhh~~heaven....

pulak. ni sume bukan salah saya. saya tak terlibat langsung dengan benda2 macam ni. malu la.

betol~~~saya budak baik oke.
*sambil membuat gaya tangan seperti penyanyi nashid taun 80-an*

saya cuba untuk elak bende2 macam ni..saya rasa saya amat sukakan keamanan berbanding apa saja.

oke.ayat ini melampau.

tapi peliss la..jangan tuduh saya yang bukan2...

saya tak suke pukul2 ni..nak2 yang lain jenis ni..saya tak suka tunjuk kekuatan saya depan mereka!!

saya bukan bapok ok! saya lelaki sejati..cume saya tak sampai hati nak belasah sampai patah2 ni..cedera sana sini..balut sana. balut sini.












mangsa

No comments:

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..