Friday, January 2, 2009

terima kasih rakan2 semalam

trimas atas bantuan serta sambutan rakan2 mengenai entry saya semalam...bar chart kat nuffnag (cukup bebel) mencanak naik ke atas.
hasil bantuan korang2 akan aku tayang bile aku dah beli nanti kayy...

end 4 yesterday story.

arini aku nak kasik teka teki.

kat mana leh jumpe sorang lelaki cakap. puluh2 lelaki tak dengar.

nak aku elobrate?
buleh.tarak hal....aku memang ske entry panjang2 ni..

sorang laki yang berucap ni bese nye tua2..aku tak ske elobrate pasal pakcik ni...kang aku termengumpat plak pakcik ni..aku tak bape gemor la.

tapi orang yang tak dengar ni memang aku minat sangat2 nak ngumpat..
diorang ade dekat je dengan pakcik ni...pakcik tu pon cakap gune mic...
tapi orang2 ni.....hurmmm

yang gemok mula tak senang duduk..diorang kan senang peloh..so mula gerak sana..gerak sini...bau pon mula naik...pakcik tu cakap mula la tak dengar..

yang sebelah gemok tu plak mula la pandang slek kat gemok tu..jeling2..ngumpat dalam hati...

yang tak bape nak gemok plak bantai tido dalam posisi besila. payah nak buat kalau anda tak bepengalaman. ada yang siap pale cecah lantai lagi.

tu belom lagi cite yang bantai rokok gudanggaram kat lua nuh..mau sekotak sorang aku syak. pung pang pung pang borak. pandai plak cite israel serang palestin la..padan muka pub kat siam meletop la...teselit cite chia mana ntah kene kekah malam taun baru ari tu..pung pang pung pang bagai.

budak kecik cam bese ar..lari sana sini..makan pisang..

kesimpulannya ade la 2-3 orang yang betol2 depan pakcik tu yang dengar ape pakcik tu cakap. tu pon aku tatau la betol2 dengar atau belakon2 dengar sebab nak title pengerusi kat situ.....

korang tau kat mana tempat ni???
pepandai2 korang jawab

************************************************************************************

alang2 tercerita pasal ni...aku nak tanya korang lagi..

israel serang palestin kan?

perdana menteri negara tu kutuk. presiden ni mengutuk. perdana menteri ni kondem. mereka berpiket. orang ramai kat negara sekian2 mengadakan mogok. orang ramai satu negara sekiansekian mengadakan demonstrasi . mereka menjerit. ilang2 suara. penat2. peluh busuk kua sana sini. mereka tak pat duit. mungkin dapat mineral water free. yang lain tak pat. penat dapat.

serangan tetap berlaku.

so ape guna diorang bising2?



sebelom


selepas

renung2 kan lah

9 comments:

MeSober said...

*angkat tangan*
ni situasi mendengar khutbah jumaat ke?

darkk25 said...

ah, bagus2..best2

macha_sezs said...

@mesober
ah.tepat.sila jangan letak talian dulu kayy..butiran peribadi bagi kat pembantu saya.

@darkk25
apsal ko gune tajuk aku sebagai tajuk ko?

|yanA Azizi| said...

same-same

macha_sezs said...

@yanaazizi
err..arr...pe yg sama?

oit.hapdet la.

darkk25 said...

tajuk ape?

macha_sezs said...

@darkk25

tade pape lah
lampi ah ko.

|yanA Azizi| said...

la, ko ckp trima kasih. aku ckp la same2. ish3..ha, sat la. aku bz neh.cewah.haha

macha_sezs said...

@ yanaazizi
haha..bezaman la nak tunggu ko abes keje...

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..