Thursday, January 1, 2009

aku perlukan pandangan korang~~!!

okeh. macam yang aku dah bagitau sebelom ni...entry ini amat seriyes. amat amat amat siyes. demm siyess. sumpah siyes..

cite nye cani..aku bakal kaya. duit aku yang juta2 tu nak masuk bank.

phmmhh..

okeh.tak juta.ribu je.

duit2 itu bakal masuk bank. tak perlu la korang tau nombo akaun aku..yang pasti akan masuk akaun aku. bukan korang punye akaun.

so. aku tanak entry ni panjang. stret tu de poin.

aku nak mintak para pembaca yang budiman serta baik hati..
kacak macho macam aku..
hot macam rihanna..
serta cumell macam panda dan baik hati macam korang..

tolong aku bagi pendapat macam mana aku nak beli barang2 yang akan aku list kan di bawah..harap sangat korang dapat bantu aku ..pliss.pliss.pliss..

  1. sony ericsson cybershot - mana2 s.e cybershot yg cam nye equal or more than 3.2m
  2. kasut
  3. pendrive - 1@2 G
  4. jeans
  5. barang2 nak suruh cik leha buat kek buah
masalah aku adelah aku kekurangan masa nak pegi observe harga barang2 ni... aku tanak pas beli baru aku tau yang barang2 tu buleh dapat lagi murah.. korang mesti penah rasa kan? so help me pliss...

tolong bagi komen yang membina pliss.....

p/s- bajet aku seribu..kalau buleh aku nak beli no1,2,3 dan 5...4 adalah bonus.

26 comments:

catastrophicthought said...

ek eleh xde mase nk g observe rege brg~~~~

kuar ngn kakak / adik /mak cik / mak nyah angkat da mase lak~~~~

macha_sezs said...

@ pemikiranparaparapapap

sejak bile aku ade masa nak kua ni?ni nak hentak2 meja sepak2 kusi ni..demm

darkk25 said...

pendrive 1G - RM 15
Sony E K Series 3.5MP - RM800
Kasut (Kasut Apa nie? PVC ke kulit?)- RM100
Jeans Levis Kot - RM200 sehelai
Kek Buah - RM20

Okeh..cam lebih kan?
Cincai SE dpat - RM650
Jeans Levis - RM120
Kasut - RM80
Kek Buah - RM20
Pendrive - RM15

Jumlah: RM 885.

Ada balance RM115

Buleh belanja Mak baju

DarabDua said...

alah.. dah lu kabor tadi lu kaya.
apaadahal. jgn dok tgk sgt hanrga. beli saja.
haha~

pendapat eklas dari gua ni!

macha_sezs said...

@ darkk25

ya..komen sperti ini yang saya alualukan..

aku tau ko nak mintak kawan balik dengan aku kan ??

macha_sezs said...

@ darabdua

tq bhai..gua terharu~~

huuuu~~~

darkk25 said...

xkawan ngn ko tak pe cha..
aku tak kesah..

kawan yang memutuskan kawan bukan boleh dianggap kawan...

jangan harap aku melawat ko nanti..

kansel gundam time ko kawin..

yarn said...

pendrive 1G - RM 15
Sony E K Series 3.5MP - RM800
Kasut (Kasut Apa nie? PVC ke kulit?)- RM100
Jeans Levis Kot - RM200 sehelai
Kek Buah - RM20

Okeh..cam lebih kan?
Cincai SE dpat - RM650
Jeans Levis - RM120
Kasut - RM80
Kek Buah - RM20
Pendrive - RM15

Jumlah: RM 885.

Ada balance RM115

Buleh belanja Mak baju

(sumber: darkk25)

*membantu tak pdpt ni?*
^_^

macha_sezs said...

@ yarn
anda memang kretip...puas hati tak dgn entry ni?

*bedebar*

macha_sezs said...

@ darkk25

urhh.
ko ingat lagi cite gundam tu..
tacing aku.sumpah tacing.

ye r..ye r..aku kawan ko....

yarn said...

thanx macha!
takde bhgn 2 ke? -> puas hati ke tak kalu tanya soalan mcm mni?

yeayyyy!!! macha & darkk2 bergabung semula!!! gud nius..

♥chubbycekelat ♥ said...

ehh darkk ngn macha gado???
migrain aq cam nih..pheww
*blur*

macha_sezs said...

@yarn

er....bagian ke2 akan ade kalau bagian satu ni gagal...huhuuu

@cekelatcelup

haha..napa nak migrain plak lily?
kitorang bukan laki ko...haha...

yarn said...

again gud nius!

sabar menunggu *sigh*

macha_sezs said...

@ yarn..
taun depan la kot....
huhuuu

darkk25 said...

info baru mari: SE ko nak buleh dapt RM5++

macha_sezs said...

@ darkk25
5++? siri ape ni?

darkk25 said...

Siri Cybershot

|yanA Azizi| said...

td aku nampak kat mini market kat sini, apacer 2G hanye lah berharga rm22.50 je. cam mas kawen kat johor dow. huhu...

laen aku lom nampak lg.hehe

hajime said...

camni la...
ko kasik je sume duit kat aku...
aku setelkan...
kalau lebih drpd budget...
aku blanje!
(padehal beli 2nd hand je sume)

macha_sezs said...

@darkk25
umum gile penjelasan ko~~

@yana azizi
kalau bg pendrive sebagai mas kawin bley tak?

@jime
hurmmmm jime....
lu
memang
kijam!

:P

suya said...

ermm.....susahnye soalan ko nihh....

macha_sezs said...

@ suya
ohhh..2 sebab ko lambat kasik komen eh?

suya said...

aah

darkk25 said...

asal menjawab soklan

macha_sezs said...

@suya
uuh?

@darkk25

ok..ok....tamau gaduh lagi dgn ko~~

demm

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..