Monday, January 12, 2009

telor anjing

semalam cik leha suh aku g beli telur. stok telur kat kedai da abes. nanti kalau abes orang nak beli, tak de. mula la diorang buat mesyuarat tingkap. nak merusuh kata mereka.

so aku selaku anak yang mulia, tampan, jerawat dah pecah, serta bergaya ini pon pergi la membeli telur tersebut di sebuah ladang penternakan ayam...laluan ke situ bukan calang2 orang buleh lalu. berbatu2, berliku2, memang payah. moto EX5 cik leha yang aku pandu itu nyaris hanco. tapi itu sume bukan penghalang. aku gagahi jua.

namun. sampai saja di luar pintu pagar ladang tersebut.....

ia menyalak
contoh mereka yang menyalak.



tapi malangnya bukan die....tapi ia..

korang tengok taik gigi beliau pon cukup la...seram bukan?




bukan sekor.tapi 5ekor.


oke.ini enam ekor.


tapi 5ekor yang sedang menyalak ganas memang menakutkan. sial tol.

aku buat pe??









..blah je la.....

maka tiadalah telur untuk semalam.....

d/x - aku rasa aku tertinggal perkataan "dan" kat tajuk tu..ah..abaikan la..

9 comments:

darkk25 said...

pesal tak pegi lempang je anjing tuh..

pastu mesti dengar die jual kain

Hidemichimomotani said...

Ko buat langkah yg bijak. Kalau anjing spesis yg ni jgn buat pasal!

macha_sezs said...

@darkk25
urhh...nasib x jual nasik lemak pagi2 kat tepi pasar.

@hidemichimotani
tau tak pe. aku bab2 ni memang bijak.
haha

@t00neY r00neY® said...

eleh..alasan xmo g kedai

suya said...

anjing pon takut?huhuhuhuh...lalallala

BudAk hijAu said...

telor anjing pown ok lah...hahahah..

anilrah said...

2 la ko. ni mesti kes ko x tau nak bace tab bat ya da kan. heheee.


ape da.. anjing pn cuak ke?

makcik rokiah said...

tak pe..
walaupun takde 'dan'..
aku totap paham tajuk ko..

macha_sezs said...

@suya
ko try dulu baru cakap bai~~~~huhuuu

@rooneytooney
bukan la...anjing...a.n.j.i.n.g!!

@budak hijau
welkam~~~~
tq sebab berotak suci macam saya~~

@anilrah
ni lagi sorang. kene kat ko baru ko tau~~~~~!!!

@makcik rokiah
welkam..welkam tu yu tu...
time kaseh sebab memahami..kejesama anda amat dihargai..

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..