Sunday, January 4, 2009

pabila anda terasa anda jutawan.

Mamat kesepian: Ko nak dengar berita kaya tak?

Aku fikir.. ….apekah?


sejak bile kaya ada berita sendiri?




Crypttex : berita ape jenis plak ni?


Mamat kesepian : PTPTN da masuk la…aku da konfemkan via online banking aku..


Crypttex : yeke?jap. aku g bank


Memang aku takut kene kencing lagi. Tapi aku gagah kan juga..


Start moto ex5 cik leha. Pulas minyak sampai abes. Sampai kat maybank.


Paking moto.turun. sepak tongkat moto. Turun. Ye. Sepak tongkat dulu baru turun. Baru begaya.


Tak de orang kat ATM .Cantek ah. Kua juta2 pon tak de orang nak rompak.


Cucuk kad. Masuk no pin *******. Check balance dulu.


Nak check kene ikut arahan.


Tekan Akaun.


Tekan Simpanan. Bodo.memang la simpanan.nak bape jenis akaun lagi…







RM 5.32



Cilaka punye pawaz. Aku asek kene tipu je dengan dia. Lahanat hanjeng laut.~~!!! Ah.termaki pula. Marah ku mula memuncak. Nasib ada pakgad kat situ..kalau tak..da lama aku tarik mesen ATM tu dengan moto aku tuh.

Demit tol











Kad atm aku keluar.

















Eh.ni kad BSN… PTPTN masuk kat bank islam….


p/s-sorry pawaz..sumpah sori.

k/j- haha..duit aku da masuk...nanti kan entry riak aku

12 comments:

suya said...

tula gelojoh sgt...hihih

yarn said...

haha...lenkali kontrol jiwa tu sikit...jgn kontrol macho je lebih... :p

darkk25 said...

ko nie..

aku jujur ko tak caye..
aku tak jujur ko caye lak..

haram hampeh la lu neh

KARKADEWA said...

wah...!!!
ptptn da masuk weyh...
serang macha...!!!!

macha_sezs said...

@suya
duit juta2 tuh..sape tak glojoh~~
hahah

@yarn
ah.macho itu penting beb~~

@darkk25
ampun..ampun...
hahaha

@karkadewa
lari~~~~!!!

@t00neY r00neY® said...

pergh....jgn lupa bayar dikemudain hari sudahla..

macha_sezs said...

@tooney rooney
arhhhh..kenapa ko cakap pasal part yg tak besttttt~~~
spoil tol la.
ni yang bantot kan niat joli katak aku ni..

hajime said...

ayuh pizza hut!

macha_sezs said...

@hajime
apadehal....johnny's pon aku tak kesah~~haha

darkk25 said...

ayuh..~~ pizza hut..cha belanja..
auww..saya sayang macha..

Hidemichimomotani said...

nak teruskan dgn mood kaya...order piza topping kaya!

macha_sezs said...

@darkk25
ah.ko banje diri ko snirik!

@Hidemichimomotani
eh?ade eh?
nak try ah.

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..