Sunday, January 25, 2009

esok taun baru cina.. kedai cik leha tetap beroperasi seperti biasa.

sebenarnye aku nak buat entry lain arini..
tapi kang ade plak cakap aku tak hapdet la..
tak reti jaga sensebiti kaum la..
bapak aku orang tigaline la..

okeh.
malas aku nak story pasal orang2 blagak gen-stah ni. bolayan je aku.

aku rasa orang2 kat belah2 selatan tak paham sangat kot dengan makhluk2 bodoh ni. kat belah2 utara je yang hot dengan mereka2 ni. sumpah aku anti mereka. kalau jalan nak ramai2 je. sorang takut ah tu. kalau nak cari gaduh mula la kua ayat keramat diorang

"ko jangan sampai ayahanda aku cari ko..."

ah. tercerita plak. sori.sori.

oke.entry kali ini bertemakan tekateki

teka teki teka tekuk.
sapa dapat jawab aku takkan lekuk.

X. X. Aku jugak takkan cium sesapa.

dapat satu...korang akan cakap..
satu je kasik?mana cukup ni..

dapat dua.
korang senyum..

dapat tiga..
bagi orang lain satu.

dapat sekotak..
err..pandang pun meluat.

apakah??

l/c- aku menci blair berperangai tidak matang semula.
j/d- aku tak ske anak bass itu menjadi lemah
k/s- malasnya nak pegi keje ari rabu nanti.
h/s- ah.xde pape da kot

12 comments:

yarn said...

erm...x tahu...

o/f: bila nk bagi jawapan?

macha_sezs said...

@yarn
mencabar sangat ke?
:D
o/p: esok.esok.

yarn said...

agak la...

t/g: esok? pomis eh.

macha_sezs said...

@yarn lagi
ah.sudah esok.

huhuhuu...

yarn said...

hohoho...~~~
anda mmg alert

@t00neY r00neY® said...

gua syak rokok...
hihihi

sungguh cliche jawapan ini

macha_sezs said...

@tuni
salah.salah.
wahhh..mencabar gile tekateki aku.
hahaha

darkk25 said...

limau cina.

this.is.not.me said...

cekelat rocky kt kedai cik leha??
bekalan espopselama 8 tahun,juga di kedai cik leha??
ehmm..ntah?
>.<

Fadh said...

apa yer? tak tercapai dek akal gua...

suya said...

updatela.raya cina dah abis.;p

Hidemichimomotani said...

"kalau jalan nak ramai2 je."

ingatkan lu citer kisah mat bangla td!

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..