Saturday, January 24, 2009

entry ini penuh dengan sifat kekeluargaan..anda menci femili-femili thingy? sila klik pangkah.

arini aku dapat rasakan aura kekeluargaan yang luar biasa sekali.

pepagi lagi dah bangun. cukup cemerlang. mantap dan mapan sekali. cahye matahari baru nak cium2 tar jalan kat depan umah aku tu. memang hebat rasanya. cool sungguh rasanya. hebat serta bergaya.

aku tengok adik aku nak kua pegi skola. treining hoki katanya.

buleh main ke budak ni?

maka aku gegaskan pegi mandi. pegi kedai jap. bodek cikleha sarapan. dapat nasiklemak. balik.makan. start moto balik.

aku ada misi~~!!!

heh heh heh hehh ...

mari kita lihat budak yang trening hoki itu~~

overzoom.gambo pecah. demmit

semangat tinggi aku merudum jatuh bile pegi padang tu. mana adik aku? tak nampak pon? jenuh aku cari.....

last2 jumpe.


adik aku paling kanan sekali. tak main. injured katanya. ah. malu nak cakap die simpanan ah tu! licik betol.

start motor. balik. frust aku nak tengok dia main. striker katanya. stiker simpanan agaknya. ceh~~

pegi kedai cik leha ajak pegi pasar...layan kan je la...aku pon da lama tak menjejakkan kaki kat pasar Air Kuning ni..

pasar ni kecik je. gerai yang paling hujung tu pembunuhan sedang belaku. pembunuhan ayam. kalau korang nak beli, kene semelih snirik. kalau tak makan la korang ayam haram tuh.



sebahagian cik leha bersama barang yang dibeli di dalam raga motor.

mak nak masak ape arini mak?
ade sotong, kat umah ade ayam sket..ni mak beli sayo.......paprik oke?

ahhh~~~heaven~~

13 comments:

darkk25 said...

owh..makan2..jalan2..best2..

KARKADEWA said...

mmg heaven!

macha_sezs said...

@darkk25
kenapa aku rasa macam ko perli aku eh??

@karkadewa
uhh..yap.yap..

anilrah said...

weh. adik ko terer bersukan jugak ye. tp nape ko kaki bangku eh?
ko ikut genetic sape ni?
hehehee

yarn said...

kualiti gbr tu sume hasil karya k850i ke?

t/z: bangga cik leha kan, sorg anak dia injinier, sorg lg pandai main hoki...(ade hrpn jd ahli sukan yg d segani x? hehe)

@t00neY r00neY® said...

happy family day!!

macha_sezs said...

@anilrah
uhuhh..demmit yuu...jgn la cakap kuat2...

@yarn
budak tu dajah lima la yarn oi~~

eheh..dari mana lagi gamba2 itu lahir~~~~

@tuni
haha..pikap pantas la lu.
hepi femili day~~

DarabDua said...

mitahli sikit weh!
patut lu kena tny ini macam.
mak nk mkn apa? ni anak mithali nk masakkan
haha~

macha_sezs said...

@darabdua
duhh..aku tanak sekeluarga aku kene food poisoning beb!

anilrah said...

weh. ye la. rahsia. ko dlu mmg kaki bangku.

kuropiii said...

yo macha!!ingat aq lagi???huahuahuahua~

macha_sezs said...

@anilrah
tamau reply komen ko!!

@kuropiii
err...macam penah dengar namamu..taaapii~~di mana ya?

piji said...

makin rhancak pulak ko ngan camera 3.2 mp berbanding aku...kikikiki

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..