Saturday, December 20, 2008

evolusi seorang cikleha

intro
cikleha merupakan seorang makhluk yang tinggal di bumi (earth)
beliau merupakan seorang makhluk yang berjenis perempuan (women)
seperti makhluk2 lain di muka bumi, beliau juga mengalami evolusi yang pantas mengikut peredaran zaman
maka, dengan ini....saya.....mempersembahkan~~~~~~





evolusi seorang cikleha



cik leha ketika seorang anak dara



kemudian cikleha bekawin~~dengan cikdin
10bulan sebelom anak sulung mereka dilahirkan



cikdin bekerja kat TUDM....

ni la kapalterbang yang tengah siap sedia nak racing dengan aku..yang tengah2 tu selalu kalah racing dengan aku..haha..loser...



cikdin di zaman perut beliau masih taff


mereka berbulan madu di cherating

kelihatan di gambar- cik leha berposing ala-ala model taun 86


lahirlah anak sulung mereka...

cikleha masih dapat memantainkan gaya ayu beliau





cikdin tersenyum gembira-cikdin kata dia time ni dalam kapalterbang mahathir(tun)




beberapa bulan kemudian cikleha tidak tahan dan rimas dengan karenah anak beliau yang terlalu heroic lalu beliau mengambil keputusan untuk memotong rambut ala2 jolie dalam pilem GIA


anak sulung beliau meningkat rumaja

almari diblakang direkacipta oleh cikdin supaya anak sulung beliau tidak sampai untuk on tv




oleh kerana anak sulung beliau sudah rumaja..beliau tanpa membuang masa melahirkan anak yang kedua

kelihatan sama gamba kereta pertama cikdin-datsun- so very the nostalgic


anak kedua beliau seorang pompuan yang ganas ketika kecil..lihat..anak beliau coba mengasah bakat beliau dalam posisi goalkeeper


dipendekkan cerita..ini cikleha 8taun dahulu ketika beliau pegi melancong ke genting tanpa anak2 beliau



....dan akhirnya cikleha berjaya membentuk sebuah armada yang disertai oleh 4 orang ahli

ini gamba 3taun dahulu....

kelihatan cikleha yang tidak lagi seanggun dahulu



inilah evolusi seorang cikleha


p/s- ye, saya anak mak....saya sayang mak saya~~

13 comments:

darkk25 said...

klick, scroll, pangkah. tapi camne aku buleh antar komen. camne tuh?

macha_sezs said...

@darkk25
ko memang tak puas hati dengan aku eh~~??

anilrah said...

macha seyes muke ko mcm ayah ko. mak ko cun wehh. kim slm kat cik leha

macha_sezs said...

@anilrah
takkan la muka aku nak macam muka bradpitt plak kan...
cikleha PERNAH cun..diulangi...pernah cun..hahaha

this.is.not.me said...

wehh..anda membuat entri utk cikLeha demi bekalan espop selama setahun ke??ahaha~

anilrah said...

hahaha. wes, terharu la macha ngan cik leha ko ni. hahaha. pttla adik2 pompuan ko seyes muke cun jugak. lain dr abg die.

ops lg 1 x kan penah cun je? skrg x cun ke?

macha_sezs said...

@inibukansaya
haha..anda la yang pertama sekali menyedari niat utama saya..tahniah!!
anda telah memenangi bekalan espop selama 2hari3malam..

@anilrah
ah.ko wat adik2 aku kembang
skrg??kadang2 aku tengok cam singa pon ade..haha..ampun~~

suhanazainal said...

gamba kat cherating sgt stylo mylo. sekian terima kasih.

anilrah said...

tetibe. ketika aku menatap gambar kawin mak ko. aku rase mcm mak ko 2 ade iras syarifah alia la. cun!
ke aku nagntuk ni.? konpius!

macha_sezs said...

haha...
cik leha tau ni..
mau kembang semangkok ni..

macha_sezs said...

@suhanazainal
haha..
cik leha kalau dulu2 memang ske melaram..(aku rasa la..)

DarabDua said...

lu mmg anak mithali bai!
boleh berkaca mata mak lu baca entry ni.
heh!

macha_sezs said...

@ darabdua
haha..mengamok beliau bile aku slongkar album lama die..

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..