Sunday, December 28, 2008

entry jiwang ronggeng tahap lapan stengah petala langit

member aku cakap aku jiwang. siot. mana penah aku buat entry jiwang?? entry aku penuh dengan sifat kekeluargaan mkayy....tapi tak pe. aku paham perasaan beliau. maka. aku buat entry jiwang tahap ronggeng maut untuk diri aku...
amaran- entry ini buleh buat anda muntah. sila sedia kan mangkuk muntah anda sendiri.

aku buat entry ni sebab aku perlukan standard khas tentang perkara ini..

aku takut nanti standard aku jatuh...so aku gagal membezakan sampah dengan yang berkualiti....

aku nak kalau buleh die baca entry nih...wahaha.

  1. anda mesti seorang yang hapdet..
  • tolong la jangan cite pasal m.daud kilau...
  • bush kene baling kasut pon da basi kayy
  • apetah lagi mamat melayu pegang botol thai song
  • sawi kawen? lagi la aku tak heran...
2. kepala saya biasa nya masuk air..wayar putus..litar tak lengkap..kepala api..pastikan anda tahan..tak tahan??get lostpolosbolos

3. kalau aku usha poster maya karin kat billboard celcom tu tak yah la nak jeles....

4. pastikan anda tidak memalukan saya bila saya bawak awak keluar..

5. tolong la reti pakai high heel

6. ah.kalu pakai highheel anda lagi tinggi dari saya, anda otomatik akan dirijek.

7. kalau aku cakap makan kat mapley, maka mapley lah ia.. jangan harap aku nak bawak pai sta restoren

8. jangan tunggu aku sayang ko separuh mati baru ko nak tinggalkan aku. nak blah, blah awal2..

9. rambut panjang and lurus boleh? aku tamau anak aku kene kutuk baci~baci~ kesian dia... sekiranya anda se-hot rihanna..abaikan no9..

10. sebarang perubahan akan diberitahu tanpa sebarang notis.

lalalala~~lega hati aku..sebarang resume hendaklah dihantar ke komen aku kayy...

sekadar meminjam kata2 ismal - sila pergi muntah semua~~~~~


ya. dia cantik. ada masalah? gi marah mak bapak yang lahirkan dia.

14 comments:

hzrh said...

adekah entri ini ditujukan kepada pawaz??
ehmm..

macha_sezs said...

@ this is not me
err...arr..saya rasa saya masih normal....

Darkkadabra said...

apakah nie semua ni ciri gadis idaman anda?

demand sangat anda. saya jugak tak memilih. asal cukup sifat dan akal sudah memadai

anilrah said...

macha item 9 itu seperti ade kaitan dengan kamu? eh ke salah org.

|yanA Azizi| said...

woi, aku xreti high heel. so,i m leaving for good. hahahahhaha

macha_sezs said...

@darkk25
haha..saya aim ikan besar sahja..
lalala~~

@anilrah
tak. anda salah orang ..konpius bukan?

@yana azizi
owh. tq. kurang sket list aku yg panjang patblas meter ni..

@tune® said...

pasa senduk??
erm...ye...die kene g kelas vocal

macha_sezs said...

@ toony rooney
saya memerlukan seplo menet nak interpret pasa senduk itu.
haha...
lihat muka abaikan suara..

John Doe said...

hoi..
entri tahap merendet.ahaha

John Doe said...

kasik gua no talipon awek tu.

tu pun kalau bukan awek lu

suya said...

ala nape suke die?die cam erkkk....

macha_sezs said...

@encik doe
ah. malu saya.

@ahmad doe
sebab die bukan awek aku la aku tatau no die..kalau awek aku sure aku tau...
lalala~~

@suya
ye..die bimbo. tolak tepi. die lawa. itu semata mata. dia lawa.

Anonymous said...

hensem sgt ke ko ni?

macha_sezs said...

@ anonymous

sudah pasti la~~
kalau tak takde nye aku demand...
waahahahahahah~~!!

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..