Saturday, December 27, 2008

semalam jutawan hari ni kene tahan lokap?? pe cerr lu mat~~??

aku tak sewaja perwaja steel..

aku tak segigih beloger tegar..

aku akui aku tak sekukuh perokok mapan..

aku mengaku aku tak sehebat wartawan itu..

mana mungkin aku sekaya penduduk bukit antarabangsa

siapa2 pon tahu aku takde awek macam yoshz..

aku sorang2..
aku kesepian..

namun sume orang nak pegang aku..
sume orang nak tenggelamkan aku
sume orang orang nak lembekkan aku..
sume orang nak makan aku..

xde sape pon kesian kata aku..

kenapa??kenapa??ape salah aku??

loser sangat ke aku??

cakap!!
cakap!!!!

ape salah aku sampai aku jadi begini??

aku tak minta lahir macam ni....

aku tanak pon lahir kalau aku tau aku akan jadik macam ni~!!!

sume orang nak pegang aku..
sume orang nak tenggelamkan aku
sume orang orang nak lembekkan aku..
sume orang nak makan aku..








aku lah si biskut marie....


p/s- biskut meri cicah kopi memang menyentap di kala petang bersama hujan lebat~~

10 comments:

this.is.not.me said...

yeah2..inilah heaveness di kala kesesakan kewangan bagi saye!
xD

macha_sezs said...

@this is not you
haha..sampai hati ko lupekan encik megi yg jauh lebih berjasa~~

ndlaw said...

mat....
lu jiwang la....
kah kah kah

macha_sezs said...

uik?
jiwang ke entry ni??

darkk25 said...

okeh2..aku paham..
walaupun aku tak paham..
purak2 paham je la..

macha_sezs said...

@darkk25
ape lagi pawaz..ape lagi~~!!??

this.is.not.me said...

ayah ckp mkn megi tak elok utk kesihatan
saye kena ikut
takut ayah marah
saye taknak kena sumpah jd batu buruk atau pun batu pahat
>.<

macha_sezs said...

@thisisnotme lagi
ah.jangan risau..ayah anda bijak..
takde nye bliau sumpah anda jadi batu buruk..anda akan disumpah menjadi petiais 3 pintu..tak pon banglo baru untuk beliau..

lala~~

santa hohoho rm 50 said...

pe kaitan pe yg ko merapu ngn tittle 2...?
klo ksah millionaire msuk lokap 2 ak taw le..


-law org yg bt
-bt bkan utk peace / jamin kesalamatan n pe lg yg positif yg dwawarkan slalu
-law dbt oleh org2 yg bijak pndai/ade power dlm society utk dorg control n manipulate org yg krg pndai / powerless

macha_sezs said...

@ santayaguchimari

law are made to be broken..remember?

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..