Friday, August 13, 2010

Tanda tanda nak kiamat

kalau tak silap aku, masa aku sekolah sekolah dulu, ustazah ada kabor;

Antara tanda tanda kecil kiamat, masa terasa berjalan terlalu pantas.




Sepanjang pengamatan aku selama 2 hari lepas, waktu berjalan pada tahap siput bermula area 1-2 petang membawa ke pukul 7.30 malam.


Lambat lagi kiamat gamaknye.

9 comments:

Hidemichi said...

Kiamat besar tak sampai pun kiamat kecil pasti dtg..

helomynameisjaye said...

dosa masih banyak lagi ni.adoiiii

h a n i e said...

cessss..tu mesti tgk air kolah pun nampak mcm air sirap selasih..kan..

haha

akufujin said...

ces,mcm cmpirm2 je lmbt lg..='p

GaDis CoMeL said...

masa jadi cepat lepas 7.30, solat maghrib pun kelam kabut nak buat.

bdk dpn pc said...

sejak bulan puasa nih, nak menyampai kan ke jam 10 pagi tu pun rase lambat sangat..

tasekM said...

hahaha... aku punya syak pun lambat lagi la cha... ha ha.

kejap. dari subuh ke pukul 1 tu mesti ko tidor je kan...?




.

Mimie.Candy Cane said...

tu cuma mainan perasaan ko je tu...hehehe..salam ziarah dari warga soltura... :)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

tapi start maghrib mambawa ke isya' masa bergerak pantas semula..

kesan tapak kaki

About Me

My photo
muka kacak..hati rumaja..jiwa riang..body taff..ade lesen L untuk lori..bukan perompak..tak penah merogol..pernah di cium..